آخرین شرایط پرونده های پرسپولیس در فیفا، درخواست جزئیات یک رای

به گزارش وبلاگ انجمن ما، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال پس از آنالیز شکایت ماریو بودیمیر از باشگاه پرسپولیس رای خود را صادر کرد تا سرخ ها با مسئله ای جدی روبرو شوند. طبق حکم کمیته انضباطی فیفا، باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت 475 هزار یورو همراه با 5 درصد از سود این پول ظرف مدت 45 روز به مهاجم کروات فصل گذشته سرخ ها شد.

آخرین شرایط پرونده های پرسپولیس در فیفا، درخواست جزئیات یک رای

بودیمیر که کمتر از 5 ماه پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت در حالی سرخ ها را نقره داغ کرد که این باشگاه به راحتی می توانست با پرداخت مبلغی بسیار کمتر مانع از صدور این حکم گردد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با وبلاگ انجمن ما، درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس طلب بودیمیر را پرداخت می نماید تا این باشگاه با محرومیت سنگین سه پنجره جابجاییی آینده روبرو نگردد، توضیح داد: رسیدگی ویژه به پرونده هایی که متأسفانه در فیفا داریم را مدتهاست شروع نموده ایم. معاونت حقوقی باشگاه بلافاصله در مورد این پرونده دست به کار شد و از فیفا خواست تا جزئیات رای را بدهد. باید بدانیم جزئیات مربوط به این پرونده چه نتیجه ای داشته تا بتوانیم اقدام مناسب را انجام دهیم.

حسین قدوسی اضافه کرد: در شرایط بحران مالی فعلی نمی خواهیم یک دلار هم بدون رعایت انصاف پرداخت نموده باشیم. پس باید با علم به این قضیه قدم برداریم ضمن اینکه اگر در 40 روز آینده که فرصت پرداخت داریم پول را ندهیم باز هم خواهیم توانست با راهکارهای خودمان اقدامی را برای جلوگیری از محرومیت جابجایی انجام دهیم.

وی راجع به محکومیت دیگر پرسپولیس در پرونده مربوط به فراناندو گابریل بازیکن برزیلی پیشین پرسپولیس گفت: با او به تفاهم رسیده بودیم و اسناد مربوط به این موضوع نیز موجود است. باشگاه حق دارد طبق توافقی که با این بازیکن داشته طلب 23 هزار دلاری اش را پرداخت کند.

وی در پاسخ به سوال وبلاگ انجمن ما مبنی بر اینکه قبول دارید در پرونده های مربوط به شکایات برانکو ایوانکویچ و گابریل گالدرون نیز شکست خواهید خورد، گفت: می خواهم خیلی شفاف درباره این مسائل صحبت کنم تا طرفداران بدانند چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد. آقای برانکو علاوه بر درخواست طلب یک میلیون دلاری اش بابت قرارداد فصل گذشته خواستار دریافت مابه تفاوت قرارداد سال جاری خود که با پرسپولیس و الاهلی داشت، شده است. پرونده ای که از ابعاد مختلف مورد کارشناسی باشگاه نهاده شد و بارها سعی کردیم با شخص آقای برانکو نیز توافق کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی درباره پرونده شکایت گابریل کالدرون اضافه کرد: آقای کالدرون خواسته هایی دارد که در حال ارسال لایحه دفاعی خود است. مهمترین اتفاقی که مربوط به ایشان است ذکر این موضوع است که با توجه به نامه نگاری هایی که با شخص ایشان صورت پذیرفته است خودشان هم خواستار دریافت به جامانده مبلغ قرارداد سال جاری نیستند اما ادعاهایی دارند که در حال پاسخ به آن است.

قدوسی در خاتمه درباره درخواست نیلسون دروازه برزیلی پیشین این تیم برای دریافت مطالباتش تاکید نمود: این پرونده شامل شکایتی دو طرفه است و تا رسیدن به رای نهایی از سوی مراجع بین المللی منتظر می مانم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آخرین شرایط پرونده های پرسپولیس در فیفا، درخواست جزئیات یک رای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پرونده های پرسپولیس در فیفا، درخواست جزئیات یک رای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید