باشگاه پرسپولیس: واگذاری تبلیغات محیطی به یک باشگاه خاص صحت ندارد، کارگزار تازه به زودی معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن ما، مسئول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بدون آنکه نامی از استقلال ببرد گفت که موضوع واگذاری تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر به کارگزار یک باشگاه صحت ندارد.

باشگاه پرسپولیس: واگذاری تبلیغات محیطی به یک باشگاه خاص صحت ندارد، کارگزار تازه به زودی معرفی می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن ما، مصطفی لشگری در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بر خلاف تبلیغات مسمومی که به راه افتاده است باید این خبر خوب را به طرفداران بدهیم که با پیگیری های باشگاه پرسپولیس و ریاست هیئت مدیره و سرپرست باشگاه، خوشبختانه تبلیغات محیطی بازی های خانگی، نهایی شد و باشگاه پرسپولیس خود عهده دار اجرای تبلیغات محیطی بازی هایش خواهد بود. موضوع کارگزار باشگاه نیز نهایی شده است و به زودی کارگزار رسمی تازه معرفی خواهد شد و تبلیغات محیطی و دیگر موارد نیز از سوی این کارگزار انجام می گردد.

وی ادامه داد: صدری از مدت ها قبل در پی در اختیار گرفتن فضاهای عایدیی از جمله تبلیغات محیطی به وسیله خود باشگاه بود. در این ارتباط رایزنی ها و مذاکرات مختلفی با مسئولان امر انجام شد. این رویکرد مورد توجه باشگاه های مختلف کشور بوده و خوشبختانه این تلاش ها با رویکرد مثبت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، بالاخره به ثمر نشست و باشگاه پرسپولیس، از این پس در بازی های خانگی، خود اجرای تبلیغات محیطی را برعهده خواهد داشت. طبق جلساتی که در هفته گذشته در این ارتباط در وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ برگزار گردید و در جلسه امروز نهایی شد؛ از این پس تبلیغات محیطی بازی های خانگی پرسپولیس به خود باشگاه پرسپولیس، واگذار شد.

لشگری تاکید نمود: سپرده شدن تبلیغات محیطی مسابقات لیگ به یک باشگاه خاص، به هیچ وجه صحت ندارد و هر باشگاه، برای بازی های خانگی خود دارای این حق است.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه در این ارتباط، تبلیغات سوئی به راه افتاده که با بیان مطالب کذب و ارائه اطلاعات نادرست، سعی در مخدوش کردن چهره باشگاه پرسپولیس دارد و تلاش می نماید با تحریک طرفداران پرسپولیس از احساسات، شور و علاقه ایشان علیه پرسپولیس و در جهت تضعیف آن استفاده کند. چند جریان که به موازات یکدیگر حرکت می نمایند و هدف های خاص خود را دارند، از ابتدای فصل به طور پیوسته با ارائه اطلاعات نادرست، سعی در تخریب تیم و باشگاه داشته اند که البته جدای از جریان نقدهای مصلحانه طرفداران است که از سر دلسوزی و تعصب مطرح می گردد.

لشگری گفت: احتیاج است طرفداران قبل از هرگونه تاثیر پذیری با حساسیت و وسواس نسبت به مطالبی که منتشر می گردد تحقیق و آنالیز نمایند و هر شنیده ای را بدون توجه به اثر آن بر پرسپولیس و بعلاوه مقدار صحت، ملاک قرار ندهند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: در همین ماجرای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه های خواستار، اتفاقا از سوی صدری، رایزنی ها و تلاش زیادی انجام شد تا این امر به آینده موکول نگردد و از همین فصل شاهد آن باشیم. اگر پافشاری باشگاه پرسپولیس و شخص رئیس هیئت مدیره و تایید و همراهی کامل سازمان لیگ نبود، این مهم زودتر از فصل آینده اتفاق نمی افتاد. تاکید می کنیم، این رویه تازه حاصل یک همکاری، همراهی و تلاش جمعی بود و عدم مشارکت هر یک از عوامل دخیل، آن را با مشکل روبه رو می ساخت. امیدواریم این اتفاق خوش یمن باعث گردد با افزایش عایدی باشگاه، شاهد کاسته شدن از مسائل باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باشگاه پرسپولیس: واگذاری تبلیغات محیطی به یک باشگاه خاص صحت ندارد، کارگزار تازه به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: واگذاری تبلیغات محیطی به یک باشگاه خاص صحت ندارد، کارگزار تازه به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید