با عمل خود نشان دهیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم

به گزارش وبلاگ انجمن ما، تهران (پانا) - به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان و ایثارگران معزز خدمتی را ارائه می نماید، در پیشگاه الهی دارای اجری بزرگ خواهد بود.

با عمل خود نشان دهیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم

به گزارش ایسنا، احمد گروئی ساردو در نشست با کارشناسان تخصصی بیمه دی در مورد بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودروهای جانبازان گفت: همه ما باید با اخلاص کاری در راستا خالصانه شهدا حرکت کنیم و باید با عمل خود نشان دهیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و عملکردمان مطابق با اهداف شهدا باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان و ایثارگران معزز خدمتی را ارائه می نماید، در پیشگاه الهی دارای اجری بزرگ خواهد بود.

وی اضافه کرد: پیرو نشستی که با معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان و بیمه دی داشتیم ما این نشست را با کارشناسان تخصصی بنیاد و بیمه دی برگزار کردیم تا در آینده با مسئله ای مواجهه نشویم که خوشبختانه این نشست با مصوبات خوبی به سرانجام رسید.

گروئی ساردو گفت: مقرر شد با توجه به اعلام مراکز نمایندگی های بیمه کار ارزیابی و کارشناسی پرونده ها انجام گردد و جهت تقسیط بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه جانبازان کار صدور بیمه نامه ها به صورت اقساط دوازده ماهه با توجه به حقوق دریافتی ایثارگر در سرتاسر استان شروع گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "با عمل خود نشان دهیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عمل خود نشان دهیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید