تغییر ساعت کار ادارات سیستان وبلوچستان جهت مدیریت مصرف برق در تابستان

به گزارش وبلاگ انجمن ما، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان وبلوچستان گفت: با هدف مدیریت مصرف انرژی برق در دستگاه های اجرایی استان در ایام تابستان، تغییر ساعت کار ادارات در دست بررسی است.

تغییر ساعت کار ادارات سیستان وبلوچستان جهت مدیریت مصرف برق در تابستان

سیده ثریا سیدزاده 11 خردادماه در جلسه بررسی نحوه مدیریت مصرف انرژی برق در دستگاه های اجرایی استان در ایام تابستان؛ با بیان اینکه طبق اعلام نقشه های دمایی کشور و افزایش چشمگیر دما تا پایان شهریورماه، مصرف برق استان و کشور به بالاترین سطح خواهد رسید گفت: در صورت عدم صرفه جویی از محل تغییر ساعت کار ادارات و تجاوز از عدد پیک معین شده برای استان شرکت برق منطقه ای استان جهت جبران کمبود تولید برق ناچار به خاموشی خواهد بود که در این راستا پیشنهاد تغییر ساعت کار ادارات دولتی مطرح شده و در دست بررسی است.

وی تغییر ساعت کاری در پیک مصرف برق در دستگاه های اجرایی سطح استان بر اساس درخواست شرکت توزیع و به استناد مصوبه مورخ 19/3/97 هیات وزیران درخصوص تغییر ساعت کاری در استان هایی که دمای هوا بالا است را با لحاظ سایر ملاحظات قانونی از جمله ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری بررسی و به دستگاه اجرایی ابلاغ خواهد نمود.

معاون استاندار سیستان وبلوچستانموضوع برنامه ریزی مناسب توسط دستگاه های اجرایی برای کاهش مصرف برق در پیک معین شده را مورد تاکید قرار داد.

سید زاده به ایام درگیری شیوع ویروس کرونا و نیاز تامین به موقع برق بیمارستان های استان اشاره کرد و اضافه نمود: باید مجموعه اقدامات اساسی به منظور کاهش تلفات مصرف برق در دستگاه به گونه ای تعریف گردد که نهادینه سازی فرهنگ صرفه جویی و مسؤولیت پذیری کارکنان در استفاده مناسب از این ظرفیت فراهم گردد.

وی لزوم پیگیری و بهره مندی از ظرفیت انرژی خورشیدی در دستگاه های اجرایی را در اجرای برنامه های بهره وری سال 99 حایز اهمیت دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تغییر ساعت کار ادارات سیستان وبلوچستان جهت مدیریت مصرف برق در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت کار ادارات سیستان وبلوچستان جهت مدیریت مصرف برق در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید