خبرنگاران ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا تکذیب شد

به گزارش وبلاگ انجمن ما، تهران- خبرنگاران- مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا تکذیب می شود.

خبرنگاران ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا تکذیب شد

به گزارش شامگاه سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی استاندار تهران، امین بابایی در مورد انتشار برخی اخبار مبنی بر ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا ویروس گفت: استاندار تهران به عنوان مسئول سلامت مردم استان در جلسات مقابله با کرونای استان حضور فعال دارد و مشغول رسیدگی به مسائل و مطالبات مردم می باشد، همچنین معاونان ایشان نیز با رعایت نکات بهداشتی در قالب کارگروه های مختلف امور مردم را پیگیری می کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تاکید کرد: بر اساس تاکیدات استاندار تهران از شهروندان استان تقاضا می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند تا از گسترش و شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

بابایی از رسانه ها درخواست کرد: در این شرایط ضمن اطلاع رسانی درست و به موقع، با بررسی صحت و سقم اخبار از انتشار اخباری که سبب تشویش اذهان عمومی می شود، پرهیز کنند.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تا به امروز به بیش از 100 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز 8 هزار و 42 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 291 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به 2هزار و 731 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابتلای استاندار تهران و معاونانش به کرونا تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید