خطیبی: مس رفسنجان تیمی قدرتمند و قلدر است

به گزارش وبلاگ انجمن ما، سرمربی آلومینیوم اراک، حریف شنبه شب تیمش را رقیبی قدرتمند و قلدر توصیف کرد.

خطیبی: مس رفسنجان تیمی قدرتمند و قلدر است

به گزارش وبلاگ انجمن ما از کرمان، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک گفت: می دانیم مس در دو بازی قبلی خود شکست خورده و تیمی زخم خورده است. این تیم شرایط سختی دارد، اما این دو شکست باعث نمی گردد غافل شویم و بگوییم مقابل تیم ضعیفی قرار داریم.

وی با تمجید از شاگردان محمد ربیعی گفت: مس رفسنجان تیمی قدرتمند و قلدر است که بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. این تیم را به خوبی بررسی نموده ایم. امیدوارم بازی تماشاگرپسندی ارائه کنیم و با سربلندی از زمین خارج شویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درخصوص دو پیروزی متوالی این تیم مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس توضیح داد: دو مسابقه قبلی را به خوبی پشت سر گذاشتیم، اما آن دو ملاقات تمام شده و کاری به بازی های قبلی نداریم. فردا (شنبه) با مس رفسنجان بازی داریم و تمام فکر و ذکرمان همین ملاقات خواهد بود.

خطیبی در این باره که مس رفسنجان در هر دو ملاقات قبلی خود شکست خورده، اعلام نمود: مس در زمین خودش بازی ننموده و ما ملاقات خانگی از این تیم ندیده ایم. حریف در خانه خارج از آن، شرایطی برابر و نفرات خیلی خوبی دارد. مس رفسنجان در هر پُست، دو بازیکن خیلی خوب دارد و نسبت به این تیم شناخت فردی و تیمی خوبی داریم. ان شاءالله موارد مد نظر خودمان را در زمین پیاده نموده و با پوشش نقاط قوت مس، از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خطیبی: مس رفسنجان تیمی قدرتمند و قلدر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: مس رفسنجان تیمی قدرتمند و قلدر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید