رونمایی از لوگو و مدال های مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا با حضور صالحی امیری

به گزارش وبلاگ انجمن ما، از لوگو و مدال های مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا با حضور رئیس کمیته ملی المپیک رونمایی شد.

رونمایی از لوگو و مدال های مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا با حضور صالحی امیری

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ انجمن ما، مراسم رونمایی از لوگو و مدال های مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا و گرامیداشت علی باغبان باشی پیشکسوت دوومیدانی صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

در این مراسم رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک، عبدی افتخاری عضو هیئت اجرایی، پیمان فخری، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی و دیگر مسئولان این فدراسیون حضور داشتند.

صیامی در این مراسم گفت: از 30 کشور دعوت کردیم و 15 کشور اعلام آمادگی کردند که تا به امروز 10 کشور لیست خود را نیز تحویل داده اند. همه کسانی که در این مسابقات شرکت می نمایند، هدفشان کسب ورودی المپیک است و به همین دلیل، رقابت های جام امام رضا در سطح بالایی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این نخستین مسابقه بین المللی در ایران است که در فضای باز برگزار می گردد، اضافه کرد: دهلان الحمد رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا مخالف بود، ولی در نهایت موافقت شد و این رقابت ها در تقویم فدراسیون دنیای هم به ثبت رسید. امیدوارم شاهد رقابت های خوبی باشیم.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان المپیک هم گفت: خوشحالم که این مسابقات با یاد باغبان باشی انجام می گردد. ما قهرمانان را زود فراموش می کنیم، اما در سال های اخیر در کمیته المپیک کوشش شده که به پیشکسوتان ارج نهاده گردد. ما در سال المپیک هستیم. این دوومیدانی تا به امروز دو سهمیه گرفته و امیدواریم در مسابقات بین المللی مشهد سهمیه بگیریم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: کسب سهمیه برای المپیک سخت تر شده، اما امیدواریم یکی دو سهمیه را در دوومیدانی بدست بیاوریم. اگر مسابقات خوب برگزار گردد می تواند برای سال های آینده نیز برگزار گردد.

همچنین صالحی امیری گفت: اینکه اولین جلسه رسمی سال جدید با دوومیدانی شروع می گردد، این پیغام را دارد که وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت همه جانبه از این رشته دارند. انتخاب مکان مسابقات یعنی شهر مشهد و همچنین گرامیداشت قهرمان سابق اقدام ارزنده ای است. ما در سال جدید براساس شاخص هایی که دسته بندی نموده ایم، دوومیدانی در گروه اول است و افزایش بودجه فدراسیون را خواهیم داشت. شخصا باور دارم که دوومیدانی در راستا جهش قرار گرفته است. فراموش نکنیم که باید قدردان مدیران قبلی از گذشته تا امروز باشیم. دوومیدانی با کسب سهمیه های جدید، امید ما در مسابقات پیش رو است. بنابراین نگاه باید برای 2022 و 2024 باشد.

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی که در فدراسیون شکل گرفته، همگرایی و اتحاد است. باید قدردان حامیان فدراسیون باشیم که یاری زیادی نموده اند. اراده کمیته ملی المپیک بر حمایت از دوومیدانی است و باور دارم که این رشته در آینده ای نه چندان دور در آسیا و دنیا خواهد درخشید. ما می خواستیم این پیغام را امروز منتقل کنیم که دوومیدانی در اولویت واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رونمایی از لوگو و مدال های مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا با حضور صالحی امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از لوگو و مدال های مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا با حضور صالحی امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید