قابلیت های جدید سیگنال برای جذب کاربران واتس اپ

به گزارش وبلاگ انجمن ما، اپلیکیشن پیغام رسان سیگنال با کپی کردن بعضی از قابلیت های واتس اپ، امیدوار است بتواند کاربران بیشتری که به دنبال یک پیغام رسان جایگزین واتس اپ هستند را جذب کند.

قابلیت های جدید سیگنال برای جذب کاربران واتس اپ

در پی تغییراتی که سیاستهای حریم خصوصی واتس اپ انجام شده و کاربران را ملزم می نماید با اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود با فیس بوک - شرکت مادر واتس اپ - موافقت نمایند، بسیاری از کاربران کوچ از این اپلیکیشن پیغام رسان را شروع نموده اند.

سیگنال پیش از این قابلیت رمزگذاری شده سرتاسری و ارسال پیغامهای محو شونده پس از یک مدت زمانی تعیین را عرضه نموده بود اما جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن، آپدیتهایی را به همراه دارد که فاصله سیگنال از رقیبش از نظر قابلیتهای محبوب را کمتر می نماید.

این تغییرات که نخستین بار توسط سایت WABetaInfo کشف شد، شامل گزینه های کاسمتیک مانند استیکرهای متحرک و تصاویر پس زمینه چت سفارشی است که در آپدیتهای اخیر واتس اپ ظاهر شدند اما چند قابلیت کاربرد جدید وجود داردند که کوچ از واتس اپ به سیگنال را برای کاربران راحتتر خواهند کرد.

حداکثر شمار کاربران شرکت نماینده در یک تماس گروهی در سیگنال از پنج به هشت نفر افزایش خواهد یافت که مشابه تغییر انجام شده در واتس اپ در آوریل سال 2020 است. همچنین حالت مصرف کم دیتا وجود خواهد داشت که مصرف دیتا را در طول تماسها کاهش می دهد (این گزینه در سال 2014 به واتس اپ اضافه شد) و کاربران می توانند استاتوس سفارشی جدیدی اضافه نمایند که برای نخستین بار در ژوئن سال 2019 به واتس اپ افزوده شد.

واتس اپ اجرای سیاستهای جدید استفاده از سرویس خود را به تاخیر انداخته است اما این تصمیم برای بسیاری از کاربرانی که تصمیم گرفتند به جای اشتراک گذاری اطلاعاتشان با فیس بوک، از این اپلیکیشن خارج شوند، دیرهنگام بوده است.

بر اساس گزارش تک رادار، پاول دوروف، موسس تلگرام شمار کاربرانی که واتس اپ را ترک می نمایند را بزرگترین کوچ دیجیتالی تاریخ بشریت خوانده است بنابراین قابل درک است که سیگنال بخواهد سهم خود از این کوچ را افزایش دهد.،

منبع: ایران آنلاین

به "قابلیت های جدید سیگنال برای جذب کاربران واتس اپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت های جدید سیگنال برای جذب کاربران واتس اپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید