دوچرخه سواری

عید کجا بریم؟ بهترین مقاصد داخلی در نوروز 1401

سفر نوروزی برای مردم کشور ما حال و هوای خاصی دارد. گردشگران زیادی مقاصد سفر داخلی و خارجی در نوروز 1401 را از ما ه ها زودتر انتخاب کرده اند.

23 اردیبهشت 1401

خبرنگاران ماکو رتبه نخست چالش به وقت ورزش را به خود اختصاص داد

ارومیه - خبرنگاران - سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو با اشاره به اینکه در ایام شیوع بیماری کووید 19 چالش به وقت ورزش در رشته ورزش های همگانی در کشور برگزار گردید، گفت: این شهرستان رتبه نخست این چالش را در سطح استان به خود اختصاص داد.

2 شهریور 1400

ویراژ جوانان روی بناهای تاریخی

از هر طرف که به ماجرا نگاه می کنی به همان جمله معروف که چند دهه است نقل می شود، می رسی: ماشین به ایران وارد شد، بدون این که فرهنگ استفاده از آن وارد شود. جالب اینجاست به جای کلمه ماشین همه ابزارهای دنیای مدرن را می توان جایگزین کرد؛ از دوچرخه بگیر تا پارکور،...

1 فروردین 1400

حناچی: اولین بخش قطار ملی این هفته رونمایی می گردد ، بودجه شهرداری از 7 میلیارد به 1 میلیارد دلار رسیده است

شهردار تهران گفت: در شرایط تحریم به جهت انتقال پول و واردات کالا شرایطی خاصی برای ما به وجود آمد و تصمیم گرفتیم، قطار شهری ملی را فراوری کنیم و هفته جاری اولین بخش قطار را رونمایی می کنیم.

29 اسفند 1399

معرفی هتل 5 ستاره Paradise Island Resort مالدیو

در جزیره مالدیو مجموعه ای از هتل های لوکس و 5 ستاره گردهم آمده اند. هتل پارادایس آیلند ریزورت مالدیو از هتل های درجه یک جزیره است که توانسته امتیاز 9.1 را از کاربران وبسایت جهانی بوکینگ به دست آورده و نام خود را به عنوان یکی از پرطرفردارین مجموعه های اقامتی...

19 اسفند 1399

دوچرخه سواران استان مرکزی از اراک تا روستای هدف گردشگری انجدان را رکاب زدند

هیئت آموزشگاه دوچرخه سواران استان مرکزی راستا جاذبه های گردشگری استان مرکزی را رکاب زدند.

12 شهریور 1399

جورج بوش: آمریکا در دورانی بی ثبات به سر می برد

جورج بوش پسر گفت: آمریکا هم اکنون دورانی بی ثبات را تجربه می کند.

9 دی 1398