تئاتر

عید کجا بریم؟ بهترین مقاصد داخلی در نوروز 1401

سفر نوروزی برای مردم کشور ما حال و هوای خاصی دارد. گردشگران زیادی مقاصد سفر داخلی و خارجی در نوروز 1401 را از ما ه ها زودتر انتخاب کرده اند.

23 اردیبهشت 1401

تیپ نامرتب و شلخته بازیگر معروف کنار همسر فوق العاده شیکش

خبرنگاران:علی سخنگو عکسی همراه با همسرش به اشتراک گذاشته که نظر کاربران را جلب کرده است .

3 اردیبهشت 1401

صمدیان: نسل جدیدی از عکاسان در حال شکل گیری است

تهران (پانا) - سیف الله صمدیان معتقد است، نسل جدیدی از عکاسان تئاتر در حال شکل گیری است که با تکنیک های متفاوت و تازه ای کار می نمایند.

29 بهمن 1400

آنالیز برنامه های دولت در کمیسیون سیاسی و فرهنگی مجلس خبرگان

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنجشنبه - 8 مهر) در قم تشکیل شد.

17 مهر 1400

20 فیلم کمدی ترسناک برتر جهان

در این مطلب 20 تا از بهترین فیلم های کمدی ترسناک جهان در کل دوران را به شما معرفی می کنیم؛ از کلاسیک های جذاب گرفته تا جدیدترین آثار قرن بیست و یکم.

16 فروردین 1400

از آنجلینا جولی تا جنیفر لارنس و جرج کلونی؛ وقتی همه از ترامپ متنفرند

در حالی که به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می شویم، سلبریتی های آمریکایی از بازیگران فیلم های سینمایی گرفته تا خوانندگان مهم، گاهی نظرات خود را در مورد انتخابشان در ریاست جمهوری آمریکا اعلام می کنند.

11 آذر 1399

پیگیری مسائل دانشجویان ایرانی در بلاروس

تهران (پانا)-سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، با سرگئی روبنیکویچ، رئیس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس دیدار و گفت وگو کرد.

1 آذر 1399

خبرنگاران استاندار: خراسان شمالی بیش از کشور جایگاه سینما دارد

بجنورد- خبرنگاران- استاندار خراسان شمالی گفت: اکنون در این استان به ازای هر 394 نفر، یک جایگاه سینما وجود دارد و بر این اساس خراسان شمالی در این شاخص از میانگین کشوری بالاتر است.

18 آبان 1399

رفتارهای متفاوتِ کرونا ، شرط برگزاری لیگ فوتبال

معاون کل وزیر بهداشت با بیان اینکه ویروس کرونا در حال تغییر است و رفتارهای متفاوتی را از خودش نشان می دهد که در کشورهای مختلف و کشور ما هم دیده شده است، گفت: برخلاف پیش بینی های روز دنیا که قرار بود تابستان آرامی داشته باشیم، تابستان بد و داغی از نظر کرونا...

11 شهریور 1399

پوستر خارجی مرگ فروشنده فجر 33 را افتتاح کرد، اتفاقی نادر در جشنواره

ابراهیم حسینی مدیر بخش مسابقه پوستر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره ویژگی های این بخش در دوره سی و سوم جشنواره به خبرنگاران گفت: از ویژگی های مهم بخش پوستر در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر، حضور 17 اثر از کاری پیپو طراح مطرح فنلاندی است که این...

31 خرداد 1399

تئاتر مخاطب می خواهد نه مشتری

امیر دژاکام کارگردان نمایش پنجره ای رو به آسمان ضمن انتقاد از نگاه مالی صرف به هنر تئاتر و فراگیر شدن اجرای نمایش های لاکچری تأکید کرد بچه های تئاتر دارند قربانی این شرایط می گردد.

23 بهمن 1398

تماشاخانه های سیار در شهر های استان همدان

تما شاخانه های سیار در 4 شهر استان همدان امروز و فردا اجرای نمایش دارند.

10 دی 1398