سریال و پخش خانگی

عکس آشفته و عجیب ساره بیات جلوی آینه ! ، چه معنایی دارد ؟!

خبرنگاران: ساره بیات این عکس را از صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است.

27 دی 1400

حسین رفیعی: بازیگر طنز هستم اما در پلاک 13 چهره جدیدی از رفیعی می بینید

تهران (پانا) - بازیگر سریال پلاک 13 با اشاره به استقبال مردم از این سریال درباره بازی متفاوتش سخن گفت.

23 دی 1400

این هفته برق خانگی قطع می شود؟

به گزارش خبرنگاران، با وجود این که به نظر می رسید سریال خاموشی ها به پایان رسیده و دو هفته ای بود که برق حداقل در شهرهای بزرگ قطع نشده بود، مشترکان خبر از قطعی برق چندباره برخی از محله های تهران دادند و برخی از مشترکان هم به خبرنگاران گفتند خاموشی ها دوباره...

12 شهریور 1400

فروش آثار هنری سریال فِرندز با رمزارز

هنرمندی که آثارش در لوکیشن های سریال فرندز (دوستان) استفاده شده بود، بعضی از این آثار هنری را با استفاده از نوعی از رمزارزها به فروش گذاشته است.

14 تیر 1400

درآمد تیم ملی فوتبال در بحرین واریز شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احسان اصولی صفار، سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیونی فدراسیون در خصوص حق پخش دیدارهای تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: به دلیل شرایط کرونا و مشکلاتی که برای ما در بحث میزبانی...

6 تیر 1400

ماجرای خونریزی مغزی بازیگر شب های برره

تسنیم/ حسن شکوهی این روزها سلامت است، پروانه ساخت کار سینمایی گرفته که در سال 1400 جلوی دوربین خواهد رفت اما بی مهری های تلویزیون ناراحتش کرده است.

5 اردیبهشت 1400

معرفی سریال فروپاشی (the undoing)

شبکه اچ بی او در سال های اخیر شروع به ساخت مینی سریال های موفقی، چون چرنوبیل کرده است و نشان داده در این زمینه هم متخصص است و عملکرد فوق العاده ای دارد. حالا با پخش مینی سریال فروپاشی، فیلمی سراسر تعلیق و بحرانی روانشناسانه توانسته رکورد بازدید در...

25 بهمن 1399

از آنجلینا جولی تا جنیفر لارنس و جرج کلونی؛ وقتی همه از ترامپ متنفرند

در حالی که به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نزدیک می شویم، سلبریتی های آمریکایی از بازیگران فیلم های سینمایی گرفته تا خوانندگان مهم، گاهی نظرات خود را در مورد انتخابشان در ریاست جمهوری آمریکا اعلام می کنند.

11 آذر 1399

احسان کرمی: تلویزیون تسلیم زرد های مجازی شده است! ، جای خالی بزرگان اجرا در سیما

احسان کرمی از جای خالی بزرگان اجرا همچون اسماعیل میرفخرایی و اکبر عالمی سخن گفت و اینکه این روز ها تلویزیون تسلیم بخش زرد شبکه های اجتماعی شده است.

5 آبان 1399

ادوارد ماردراک ؛ مردی که 2 چهره داشت!

خبرنگاران: گفته می شود در سال 1887 کودک با زشتی غیرمعمول به دنیا آمد که دو چهره داشت. بیش از صد سال است که افسانه شخصیت غیرمعمول مردی با دو چهره، ادوارد ماردراک که در اواخر قرن نوزدهم در انگلستان زندگی می کرده است، در سراسر جهان شنیده می شود.

2 شهریور 1399

بیش از 86 درصد مردم بیننده برنامه های سیما بودند

نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در نیمه دوم خرداد نشان می دهد 86 و 3 دهم درصد مردم بیننده برنامه های سیما بوده اند و در میان مجموعه های تلویزیونی جدیدی که روی آنتن رفته، مجموعه سرباز شبکه سه توانسته است بیش از 20 درصد مخاطب به خود جذب کند.

28 مرداد 1399

بازیگر سریال ممنوعه، مهمان دورهمی می شود

مهران مدیری، امشب (جمعه 12 اردیبهشت)، در برنامه دورهمی، میزبان میلاد کی مرام، بازیگر سینما و تلویزیون خواهد شد. این برنامه ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

10 تیر 1399

ناگفته های جالب بازیگر نقش شهید آلبوغبیش از سکانس لحظه شهادت، خوش رزم: بهترین نقش آفرینی کارنامه هنری ام در میان خاکستر بود

ارسطو خوش رزم بازیگر سریال در میان خاکستر به بیان جزئیات جالبی از ایفای نقش در این سریال پرداخت.

26 اردیبهشت 1399

تئاتر مخاطب می خواهد نه مشتری

امیر دژاکام کارگردان نمایش پنجره ای رو به آسمان ضمن انتقاد از نگاه مالی صرف به هنر تئاتر و فراگیر شدن اجرای نمایش های لاکچری تأکید کرد بچه های تئاتر دارند قربانی این شرایط می گردد.

23 بهمن 1398

پخش پشت صحنه سریال به رنگ خاک از شبکه یک

پشت صحنه مجموعه تلویزیونی به رنگ خاک امشب از شبکه یک روی آنتن می رود.

6 بهمن 1398

فروش 10 میلیون دلاری فیلم کارگردان ایرانی، فهرست فیلم های پرفروش آمریکای شمالی

فیلم کمدی- ماجرایی جومانجی: به جنگل خوش آمدید مجموع فروش داخلی خود را به 283.1 میلیون دلار رساند.

26 آذر 1398