ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه ها و مراکز تجاری

به گزارش وبلاگ انجمن ما، معاون استاندار تهران بیان نمود: همه مراکز تجاری درسطح این استان باید تعطیل باشند،اما فروشگاه های زنجیره ای و داروخانه ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه ها و مراکز تجاری

به گزارش وبلاگ انجمن ما آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا گودرزی گفت: موضوع تعطیلی مراکز تجاری استان تهران به فرمانداران ابلاغ شده است و اصناف تکلیف دارند نسبت به این کار اقدام کنند و با موارد تخلف نیز برخورد قانونی داشته باشند.

وی، به گزارش روابط عمومی استانداری تهران افزود: اگر یکشنبه، سوم فروردین 1399 مراکز تجاری که باز باشند بررسی خواهد شد تا توسط مراجع ذی صلاح با آن ها برخورد لازم انجام شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: به جز فروشگاه های بزرگ تامین کننده مایحتاج ضروری شهروندان همانند شهروند، رفاه و داروخانه ها، سایر اماکن تجاری باید تعطیل باشند.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس نتایج و یافته های آزمایشگاهی، از ظهر روز جمعه اول فروردین تا روز شنبه دوم فروردین 966 مورد جدید ابتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به 20610 نفر افزایش یافت.

خوشبختانه 7635 نفر از بیماران کووید19 در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است اما متاسفانه با جان باختن 123 نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به 1556 نفر رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه ها و مراکز تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغیه جدید استان تهران درباره فعالیت فروشگاه ها و مراکز تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید