اخبار و رویدادها

رشد 12 هزار واحدی شاخص کل بورس؛ 7 فروردین 1401

خبرگزاری خبرنگاران-شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز (یکشنبه، 7 فروردین 1401) با 12 هزار و 730 واحد افزایش از عدد یک میلیون و 403 هزار واحد عبور کرد.

28 اردیبهشت 1401

شرایط دریافت ویزای انگلیس 2022 ، هزینه ها

شرایط دریافت ویزای انگلیس یکی از سخت ترین و زمان برترین شرایط برای متقاضیان ایرانی است؛ اما داشتن اطلاعات دقیق و کافی می تواند این فرایند را کمی راحت تر کرده و احتمال مثبت بودن جواب ویزا را بیشتر کند. از مدارک مورد نیاز تا شرایط دریافت ویزای انگلیس، در...

27 اردیبهشت 1401

نخستین خرید زمستانی تراکتور تعیین شد

هافبک نفت مسجد سلیمان به تراکتور پیوست.

26 اردیبهشت 1401

ایران چند نماینده در المپیک زمستانی دارد؟

- اعزام سه ملی پوش رشته اسکی به بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن در حالی است که سایت رسمی بازی ها آمار متفاوتی از تعداد ورزشکاران کشورمان ارائه کرده است.

25 اردیبهشت 1401

تور اروپا مقرون به صرفه: لیگ کنفرانس اروپا، صعود فاینورد با جهانبخش، رم در جمع 8 تیم برتر قرار گرفت

پرونده مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با صعود تیم های رم، فاینورد، اسلاویا پراگ و پائوک بسته شد.

25 اردیبهشت 1401

عید کجا بریم؟ بهترین مقاصد داخلی در نوروز 1401

سفر نوروزی برای مردم کشور ما حال و هوای خاصی دارد. گردشگران زیادی مقاصد سفر داخلی و خارجی در نوروز 1401 را از ما ه ها زودتر انتخاب کرده اند.

23 اردیبهشت 1401

نقدها و نمرات گرن توریسمو 7 منتشر شد؛ بازگشت برترین شبیه ساز رانندگی

چیزی نزدیک به 25 سال از عرضه اولین بازی گرن توریسمو سپری شده است و اکنون گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شده است. پس از بازی گرن توریسمو اسپورت که در زمان عرضه به خاطر کمبود محتوا نتوانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب...

21 اردیبهشت 1401

آیا تیرهای چراغ برق جان شهروندان کندهر را تهدید می کند؟

موضوع شرایط نامناسب تیرچراغ برق در روستای کندهر گلایه ساکنین این منطقه را به همراه داشت.

19 اردیبهشت 1401

پوچتینو و تن هاگ؛ گزینه های منچستریونایتد برای فصل آینده

خبرگزاری خبرنگاران- رانگنیک، سرمربی موقت و آلمانی منچستریونایتد قرار است در سرانجام فصل در پست مشاور به مدت دو سال با منچستریونایتد همکاری داشته باشد و شیاطین سرخ به طور جدی در کوشش برای استخدام یک سرمربی بزرگ برای فصل بعد هستند.

18 اردیبهشت 1401

کوشش آمریکا برای عدم اجرای مالیات دیجیتال در کانادا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، USTR در بیانیه ای اظهار داشت: آمریکا از کانادا می خواهد هر طرحی برای اقدام یک طرفه را رها کند و در عوض تعهدات خود به اجرای سریع ستون یک از توافقنامه OCED/G20 که در 8 اکتبر 2021 بسته شده را 2 برابر کند.

18 اردیبهشت 1401

فراوری نانوکف پوش های ضدحریق و مقاوم به سایش به وسیله دانش بنیان ها ، امنیت فرودگاه ها ارتقا می یابد

کف پوش های نانویی ایران ساخت، متناسب با کاربری های متنوع در بخش های مختلف فرودگاهی مثل آشیانه ها، ساختمان های تعمیر و نگهداری، پارکینگ خودروهای سبک و سنگین و غیره فراوری شد.

16 اردیبهشت 1401

میرزویان: در کوشش برای عادی سازی روابط با ترکیه هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان و مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز شنبه پس از ملاقات با یکدیگر در آنتالیا به میان خبرنگاران آمدند.

15 اردیبهشت 1401

کسب درآمد در سفر ، تبدیل تجربه های سفر به پول

سفر همیشه برای خیلی از افراد جنبه سرگرمی دارد، اما در این میان افرادی نیز هستند که تلاش می نمایند تا در طول مسافرت خود کسب درآمدی نیز داشته باشند، تا هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایند هم تجربه جدیدی کسب نمایند.

14 اردیبهشت 1401

گلکسی واچ 5 سامسونگ دارای دماسنج خواهد بود

ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ به دلیل برخورداری از ابزار های عالی ردیابی سلامت و تناسب اندام یکی از بهترین ساعت های هوشمندی می باشد که تا به امروز عرضه شده است. طبق گزارش ETNews گلکسی واچ 5 سامسونگ در اواخر سال جاری با پشتیبانی از دماسنج عرضه خواهد شد.

13 اردیبهشت 1401

کدام میوه های زمستانی خاصیت آنتی اکسیدانی دارند؟

همه میوه ها غنی از مواد مغذی محافظت کننده در برابر بیماری هستند؛ اما به دلیل فواید ضد التهابی مورد توجه ویژه قرار گرفته اند.

12 اردیبهشت 1401

احمدوند: وداع این زخمدار بی قرار ،سخت خسارت بار و جانگزاست

به گزارش خبرنگاران ؛ امروز چهارشنبه (13 بهمن) یکی از متعهدترین و بی ادعاترین نویسندگان انقلابی جهانگیر خسروشاهی درگذشت و قافله ادبیات انقلاب را تنها گذاشت. به همین مناسبت یاسر احمدوند-معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- پیامی بدین توضیح صادر کرده...

11 اردیبهشت 1401

مسائل رانا پلاس صفر کیلومتر چیست؟

بسیاری از مردم بر این باور هستند که با خرید خودروی صفر کیلومتر، از مراجعه پی در پی به تعمیرگاه ها و رفع کردن مسائل عدیده، راحت می شوند. اما بعضی از خودروهای صفر مسائلی دارند و مالکان را به دردسر می اندازند. رانا پلاس از محصولات تازه ایران خودرو است که حدود...

10 اردیبهشت 1401

پیروزی تیم فوتسال ملی حفاری در یک بازی حساس

خبرنگاران/خوزستان تیم فوتسال ملی حفاری در هفته بیست و دوم لیگ برتر به فزونی رسید.

9 اردیبهشت 1401

نفرات برتر جام ستارگان کراسفیت کشور معین شدند

به گزارش خبرنگاران، پس از دو روز رقابت و جدال نفس گیر در استادیوم آزادی و مجموعه هایپر اسکیت، مسابقات جام ستارگان کراسفیت کشور روز آدینه با معرفی چهره هایی جوان و آینده ساز به اتمام رسید.

7 اردیبهشت 1401

عملیات پیوند قلب به وسیله انتقال هوایی با موفقیت صورت گرفت

رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عملیات پیوند قلب به وسیله انتقال هوایی با موفقیت از مشهد به تهران انجام شد.

6 اردیبهشت 1401
تعداد: (736)