اخبار صنعت

رشد 12 هزار واحدی شاخص کل بورس؛ 7 فروردین 1401

خبرگزاری خبرنگاران-شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز (یکشنبه، 7 فروردین 1401) با 12 هزار و 730 واحد افزایش از عدد یک میلیون و 403 هزار واحد عبور کرد.

28 اردیبهشت 1401

شرایط دریافت ویزای انگلیس 2022 ، هزینه ها

شرایط دریافت ویزای انگلیس یکی از سخت ترین و زمان برترین شرایط برای متقاضیان ایرانی است؛ اما داشتن اطلاعات دقیق و کافی می تواند این فرایند را کمی راحت تر کرده و احتمال مثبت بودن جواب ویزا را بیشتر کند. از مدارک مورد نیاز تا شرایط دریافت ویزای انگلیس، در...

27 اردیبهشت 1401

نخستین خرید زمستانی تراکتور تعیین شد

هافبک نفت مسجد سلیمان به تراکتور پیوست.

26 اردیبهشت 1401

عید کجا بریم؟ بهترین مقاصد داخلی در نوروز 1401

سفر نوروزی برای مردم کشور ما حال و هوای خاصی دارد. گردشگران زیادی مقاصد سفر داخلی و خارجی در نوروز 1401 را از ما ه ها زودتر انتخاب کرده اند.

23 اردیبهشت 1401

نقدها و نمرات گرن توریسمو 7 منتشر شد؛ بازگشت برترین شبیه ساز رانندگی

چیزی نزدیک به 25 سال از عرضه اولین بازی گرن توریسمو سپری شده است و اکنون گرن توریسمو 7 (Gran Turismo 7) برای دو کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شده است. پس از بازی گرن توریسمو اسپورت که در زمان عرضه به خاطر کمبود محتوا نتوانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب...

21 اردیبهشت 1401

پسماند آبزیان به ژلاتین خوراکی تبدیل می گردد، فراوری ماده ای پرکاربرد در صنایع مختلف

با اجرای طرح فراوری ژلاتین از پسماند آبزیان، علاوه بر افزایش بهره وری، اشتغال در منطقه ها محروم و کسب عایدی، بخش کوچکی از واردات ژلاتین به کشور جبران خواهد شد.

31 فروردین 1401

تصویر روز ناسا از 4 سحابی معروف

تصویر روز ناسا به 4 سحابی زیبا و معروف عقاب، امگا، تریفید و مرداب تعلق گرفته است.

15 اسفند 1400

کشف 20 متر تونل مخفی زیرزمینی در نطنز

تیم باستان شناسی استان اصفهان 20 متر تونل مخفی زیرزمینی در نطنز را کشف کرد.

4 اسفند 1400

57 اثر ثبت شده موقت ایرانی در یونسکو

در حال حاضر ایران 57 اثر ثبت شده موقت در فهرست آثار تاریخی جهان دارد.

3 اسفند 1400

کاردستی شب یلدا ، آموزش ساخت 13 مدل با ساده ترین مواد

درست کردن کاردستی برای شب یلدا می تواند به شما یاری کند تا این شب را حسابی برای بچه ها و بزرگتر ها سرگرم کننده برگزار کنید. حتی از این کاردستی ها می توانید به عنوان گیفت شب یلدا بهره ببرید. اما برای درست کردن انواع کاردستی شب یلدا به چه لوازمی نیاز داریم؟...

27 بهمن 1400

جلسه سرپرست باشگاه نفت مسجد سلیمان با کمالوند

شجاعی امشب با فراز کمالوند جلسه ای برگزار می نماید تا تکلیف ادامه یا قطع همکاری کمالوند با تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معین گردد.

24 بهمن 1400

توسعه گردشگری ملکشاهی نیازمند سرمایه گذاری است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توسعه گردشگری ملکشاهی نیازمند سرمایه گذاری است.

23 بهمن 1400

هزینه سفر به کیش دو برابر سفر ترکیه!

هر چقدر ارزش لیر و اقتصاد ترکیه این روز ها مورد بحث است، صنعت گردشگری آنجا رونق دارد. یک سر این گردشگری نیز ایرانیانی هستند که ترکیه روی جذب آن ها حساب باز نموده است. حالا ایرانیان با یک تور زمینی و حدود یک میلیون و 300 هزار تومان نیز می توانند چند روز در...

21 بهمن 1400

چرا TSMC اپل را به دیگران ترجیح می دهد؟

همانطور که احتمالا می دانید، اپل مشتری شماره یک شرکت تایوانی TSMC بزرگ ترین فراورینماینده تراشه در دنیا است و این دو شرکت با همدیگر همکاری و تعامل خوبی دارند. همین ارتباط خوب بین TSMC و اپل موجب شده که مدیران ارشد اینتل احساس خطر نموده و به تایوان پرواز نمایند...

17 بهمن 1400

امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های وزارت جهادکشاورزی

خبرگزاری خبرنگاران-مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های این وزارتخانه است.

15 بهمن 1400

رفع موانع و مسائل واحدهای پذیرایی و بین راهی گامی روبه جلو در توسعه پایدار گردشگری

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس انجمن واحدهای پذیرایی بین راهی و مراکز رفاهی آذربایجان شرقی رفع موانع و مسائل واحدهای پذیرایی و بین راهی با همکاری دولت را گامی روبه جلو در توسعه پایدار گردشگری اعلام کرد.

14 بهمن 1400

سهم چابهار از گردشگران خارجی چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، چرا چابهار که دارای ظرفیت های گردشگری بسیار است در یک نمونه روز گذشته گردشگران خارجی اش به کیش تغییر راستا می دهند؟

8 بهمن 1400

مونته کالی؛ کوهی از نمک خوراکی

مونته کالی مکانی مشهور در استان هسه آلمان است. این منطقه محل تخلیه سدیم کلرید یا همان نمک خوراکی به دست آمده از استخراج پتاس است. این کوه مصنوعی 188 میلیون تُن نمک را در خود جای داده است و در هر ساعت 900 تُن نمک به آن اضافه می گردد. با خبرنگاران همراه باشید.

5 بهمن 1400

تصویب کلیات طرح 10 بندی حمایت از بورس

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: مقرر شده است صندوق تثبیت بازار سرمایه تقویت شده و علاوه بر ردیف بودجه مشخصی که در بودجه 1401 در نظر گرفته شده حدود 10 برابر این عدد هم به وسیله انتقال سهام و نقدینگی به این صندوق یاری گردد.

4 بهمن 1400

آجورلو خطاب به بازیکنان استقلال: دربی را ببرید، حتی اگر داور برایتان پنالتی نگرفت

مدیرعامل باشگاه استقلال در ضیافت ناهار برای بازیکنان تیم فوتبال استقلال در آستانه دربی صحبت کرد.

4 بهمن 1400
تعداد: (147)