احمدوند: وداع این زخمدار بی قرار ،سخت خسارت بار و جانگزاست

به گزارش وبلاگ انجمن ما ؛ امروز چهارشنبه (13 بهمن) یکی از متعهدترین و بی ادعاترین نویسندگان انقلابی جهانگیر خسروشاهی درگذشت و قافله ادبیات انقلاب را تنها گذاشت. به همین مناسبت یاسر احمدوند-معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- پیامی بدین توضیح صادر کرده است:

احمدوند: وداع این زخمدار بی قرار ،سخت خسارت بار و جانگزاست

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

در روزهایی که یادآور روزگار روشن دمیدن سپیده دم رهایی و بردادن باغ باور است، نوایی اندوهبار از کوچه های بی خبری کام دوستداران راستین ادبیات انقلاب را تلخ کرد:

سفر گزید از این کوچه باز هم نفسی

جهانگیر خسروشاهی، این یاور فرزانه، فروتن و شریف فکرت و فرهنگ انقلابی ره کاشانه دگر گرفت و افروزه فرازمند دیگری در این گستره گهرخیز به خاموشی گرایید.

وداع این زخمدار بی قرار -که از طلیعه دهه شصت و ایام تحریر نفر پانزدهم تا واپسین سطرهایش برای اثری داستانی در باب علمدار رشید نینوا- با اندیشه راسخ و خامه خوشخوانش در خدمت اسلام و انقلاب بود، سخت خسارت بار و جانگزاست.

در این میان آنچه مایه تسلای خاطر است، اینکه غروب آبی رود، طلایه پیوستن اوست به بحر مهر ناپیداکران ربوبی و سرآغاز تنعم او در روضه رضوان حضرت دوست.

امیدوارم که خداوند مهربان مجاهدت های خالصانه و خاضعانه او با قلم و قدم را به قبول حسن بیاراید و سایه دیگر ساکنان اقلیم فضیلت و معرفت را مستدام دارد.》

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "احمدوند: وداع این زخمدار بی قرار ،سخت خسارت بار و جانگزاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدوند: وداع این زخمدار بی قرار ،سخت خسارت بار و جانگزاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید