اخبار سیاسی

شرایط دریافت ویزای انگلیس 2022 ، هزینه ها

شرایط دریافت ویزای انگلیس یکی از سخت ترین و زمان برترین شرایط برای متقاضیان ایرانی است؛ اما داشتن اطلاعات دقیق و کافی می تواند این فرایند را کمی راحت تر کرده و احتمال مثبت بودن جواب ویزا را بیشتر کند. از مدارک مورد نیاز تا شرایط دریافت ویزای انگلیس، در...

27 اردیبهشت 1401

کوشش آمریکا برای عدم اجرای مالیات دیجیتال در کانادا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، USTR در بیانیه ای اظهار داشت: آمریکا از کانادا می خواهد هر طرحی برای اقدام یک طرفه را رها کند و در عوض تعهدات خود به اجرای سریع ستون یک از توافقنامه OCED/G20 که در 8 اکتبر 2021 بسته شده را 2 برابر کند.

18 اردیبهشت 1401

میرزویان: در کوشش برای عادی سازی روابط با ترکیه هستیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، آرارات میرزویان وزیر امور خارجه ارمنستان و مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه امروز شنبه پس از ملاقات با یکدیگر در آنتالیا به میان خبرنگاران آمدند.

15 اردیبهشت 1401

احمدوند: وداع این زخمدار بی قرار ،سخت خسارت بار و جانگزاست

به گزارش خبرنگاران ؛ امروز چهارشنبه (13 بهمن) یکی از متعهدترین و بی ادعاترین نویسندگان انقلابی جهانگیر خسروشاهی درگذشت و قافله ادبیات انقلاب را تنها گذاشت. به همین مناسبت یاسر احمدوند-معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- پیامی بدین توضیح صادر کرده...

11 اردیبهشت 1401

چگونه یک مصاحبه کاری پیروز را آغاز کنیم؟

اصول مصاحبه کاری پیروزهمواره ملاقات اول شما در هر جایی مخصوصا با کارفرما یا مدیری که وظیفه مصاحبه استخدامی شما را دارد، یک جلسه مشخص کننده است و تصویری که شما از خود در فکر آن فرد به جای می گذارید، ملکه فکر او برای مدت ها و شاید حتی در تمام عمر کاری شما...

5 اردیبهشت 1401

کاهش سرعت اینترنت با هیچ طرحی ارتباط ندارد

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت در جمع خبرنگاران در مورد تصویب کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: مجلس وظیفه تصمیم گیری و قانون گذاری درباره این طرح را دارد و باید تکلیف...

28 فروردین 1401

امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های وزارت جهادکشاورزی

خبرگزاری خبرنگاران-مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: امنیت غذایی از محوری ترین برنامه های این وزارتخانه است.

15 بهمن 1400

سقف خرید وام مسکن در ابتدای پاییز سال جاری دوبرابر شده است

تهران (پانا) - سقف خرید وام مسکن در ابتدای پاییز سال جاری دوبرابر شده و برای مجردین به 280 میلیون تومان رسید. 200 میلیون تومان جهت خرید خانه و 80 میلیون تومان نیز وام جعاله. این رقم برای متاهلین برابر با 480 میلیون تومان بوده که 400 میلیون تومان آن صرف خرید خانه...

13 بهمن 1400

روزشمار: 25 مرداد؛ افتتاح رسمی کانال پاناما

در روز 15 آگوست سال 1914 میلادی، پایان پس از سال ها کار طاقت فرسا کانال پاناما که اقیانوس اطلس را به اقیانوس آرام متصل می کرد، افتتاح شد. این سازه به انتخاب انجمن مهندسان عمران آمریکا یکی از هفت عجایب دنیای مدرن است.

11 بهمن 1400

سهم چابهار از گردشگران خارجی چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، چرا چابهار که دارای ظرفیت های گردشگری بسیار است در یک نمونه روز گذشته گردشگران خارجی اش به کیش تغییر راستا می دهند؟

8 بهمن 1400

کلاس های فنی و حرفه ای به صورت حضوری برگزار می شوند

خبرنگاران/اصفهان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردستان گفت: تمام کلاس های آکادمی های فنی و حرفه ای به صورت حضوری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد.

28 دی 1400

حاشیه سازی تازه بشیر حسینی با حضور وحید یامین پور

تصویری از پوستر تبلیغاتی کلینیک خودسازی و ترک گناه 40روزه با حضور وحید یامین پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان و بشیر حسینی، کارشناس تلویزیون و استاد دانشگاه در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بازتاب فراوانی داشته است.

24 دی 1400

ظرف 10سال اقتصاد برتر دنیا می شویم

خبرنگاران/همدان وزیر کشور گفت: اگر به اسلام دل بدهیم، ظرف 10 سال جزء 10 اقتصاد برتر دنیا خواهیم شد.

24 آبان 1400

آیا مصرف ویتامین دی در دوران بارداری لازم است؟

مصرف ویتامین دی در بارداری بسیار مهم است. مادران در دوران بارداری بایستی به اندازه کافی ویتامین دی دریافت نمایند تا سلامت خود و جنینشان تضمین گردد و به رشد سالم جنین یاری کند.

11 آبان 1400

سندروم هاوانا مقامات سفارت آمریکا در کلمبیا را بی نصیب نگذاشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، طبق گفته یک مقام آمریکایی و یک منبع مطلع از این مسئله، علائم مطابق با سندروم هاوانا در بیش از دوازده نفر از کارکان سفارت آمریکا و اعضای خانواده آنها در کلمبیا در هفته های اخیر گزارش شده است.

7 آبان 1400

آنالیز برنامه های دولت در کمیسیون سیاسی و فرهنگی مجلس خبرگان

جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنجشنبه - 8 مهر) در قم تشکیل شد.

17 مهر 1400

استقبال نخست وزیر ژاپن از توافق جنجالی زیردریایی هسته ای

در جلسه روز آدینه رهبران چهار کشور بزرگ موسوم به کواد، نخست وزیر ژاپن از توافق اخیر استرالیا با آمریکا برای دسترسی به زیردریایی هسته ای استقبال کرد.

10 مهر 1400

شیوه ترکیبی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها ، آموزش حضوری می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، بهرام عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای اخیر بارها تاکید نموده بود که آموزش مجازی دیگر نمی تواند ادامه یابد و مدارس و دانشگاه ها به تدریج و به صورت ترکیبی فعالیت خود را شروع می نمایند.

18 شهریور 1400

این هفته برق خانگی قطع می شود؟

به گزارش خبرنگاران، با وجود این که به نظر می رسید سریال خاموشی ها به پایان رسیده و دو هفته ای بود که برق حداقل در شهرهای بزرگ قطع نشده بود، مشترکان خبر از قطعی برق چندباره برخی از محله های تهران دادند و برخی از مشترکان هم به خبرنگاران گفتند خاموشی ها دوباره...

12 شهریور 1400

آغاز به کار فعالیت مرکز پایش زیست محیطی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: مرکز پایش زیست محیطی لرستان آغاز به کار کرد.

24 مرداد 1400
تعداد: (169)