کلاس های فنی و حرفه ای به صورت حضوری برگزار می شوند

به گزارش وبلاگ انجمن ما، خبرنگاران/اصفهان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردستان گفت: تمام کلاس های آکادمی های فنی و حرفه ای به صورت حضوری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد.

کلاس های فنی و حرفه ای به صورت حضوری برگزار می شوند

حسن قاسمی در گفت وگو با وبلاگ انجمن ما، اظهار کرد: سیاست سازمان فنی و حرفه ای، واگذاری آموزش های فنی و حرفه ای به بخش خصوصی و برون سپاری بود که تا به امروز مجوز 21 آکادمی خصوصی فنی و حرفه ای صادر شده است.

وی با بیان اینکه برای صدور مجوزهای آکادمی های خصوصی فنی و حرفه ای هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد، گفت: تمام آکادمی های فنی و حرفه ای زیر نظر مرکز فعالیت می نمایند و تا سرانجام سال تحول بزرگی اتفاق می افتد و بسیاری از کلاس های آموزشی تخصصی تر خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردستان، گفت: آکادمی های فنی و حرفه ای دارای تعرفه تعیین است و نظارت بر آنها به وسیله بازرسان فنی و حرفه ای صورت می گیرد و آکادمی ها موظف هستند از مربیان مجرب و دارای تحصیلات مرتبط استفاده نمایند.

قاسمی توضیح داد: با توجه به اینکه بخش عمده آموزش های فنی حرفه ای به صورت عملی است و شیوع کرونا و در پی آن تعطیلی کلاس های عملی، حدود 70 درصد از کلاس های فنی و حرفه ای بخش خصوصی را تحت تأثیر قرار داد، ولی با توجه به اینکه شرایط ویروس کرونا در حال بهبودی است کلاس های فنی و حرفه ای نیز در شرایط بهتری قرار دارند.

وی اضافه نمود: اکنون 25 درصد از هنرآموزان فنی و حرفه ای در آکادمی های خصوصی فعالیت می نمایند و یک سال گذشته این آکادمی ها حدود 250 گواهی سرانجام آموزشی صادر کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان اردستان با بیان اینکه متأسفانه در زمان شیوع کرونا ما نتوانستیم بسیاری از کلاس ها را حضوری برگزار کنیم و مجبور شدیم برخی کلاس ها را به صورت مجازی برگزار کنیم، ادامه داد: درست است که کرونا بسیاری از فرصت های مهارت آموزی را با چالش هایی روبرو کرد، اما آموزش تعطیل نشد و توانستیم با بهره گیری از آموزش های مجازی تا حدودی کمبودها را جبران کنیم.

قاسمی اعلام نمود: با توجه به اینکه شهرستان اردستان در شرایط زرد کرونایی قرار گرفته است، تمام کلاس های آکادمی های فنی و حرفه ای به صورت حضوری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می گردد.

وی درباره گلایه خانواده ها درباره ادغام مرکز فنی و حرفه ای آقایان و بانوان اردستان، گفت: هیچ گونه برنامه ای برای ادغام این مراکز نداریم و مطرح کردن این موضوع در فضای مجازی شایعه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کلاس های فنی و حرفه ای به صورت حضوری برگزار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های فنی و حرفه ای به صورت حضوری برگزار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید