اخبار مجلس

خارج شدن موقت طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی از دستور کار مجلس؛ توجه به اوج گیری مخالفت ها و التهابات در فضای مجازی و کسب وکار یا فرصتی مختصر برای ویرایش های جزئی؟

امروز، سه شنبه 4 تیرماه قرار بود خاتمه طرح جنجالی و پرسروصدای این روزهای مجلس آنالیز گردد و طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای آنالیز و رای گیری قرار گیرد. اما براساس اطلاعات رسیده به خبرگزاری ها، آنالیز...

14 مرداد 1400

توصیه دژپسند به دولت رئیسی

وزیر امور اقتصادی و دارایی خطاب به دولت سیزدهم گفت: برای قطع کردن بودجه از نفت و تحقق بودجه متکی به اقتصادیات باید بودجه ریزی کشور اصلاح، هزینه های دولت مدیریت و جراحی و فلسفه وجودی خیلی از ردیف ها و تبصره های بودجه بررسی شود.

8 مرداد 1400

با عمل خود نشان دهیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم

تهران (پانا) - به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که کسی که به پدران و مادران شهیدان و ایثارگران معزز خدمتی را ارائه می نماید، در پیشگاه الهی دارای...

25 خرداد 1400

رسیدگی فوری AFC به اتفاقات بازی فولاد، شکایت النصر عربستان رد شد

به گزارش خبرنگاران، دیدار رفت تیم های فوتبال فولاد ایران و النصر عربستان در حالی برگزار گشت که در این مسابقه، عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر با انجام حرکت غیر اخلاقی باعث واکنش محمد آبشک هافبک فولاد و ضربه وی به مهاجم حریف شد.

28 اردیبهشت 1400

حناچی: اولین بخش قطار ملی این هفته رونمایی می گردد ، بودجه شهرداری از 7 میلیارد به 1 میلیارد دلار رسیده است

شهردار تهران گفت: در شرایط تحریم به جهت انتقال پول و واردات کالا شرایطی خاصی برای ما به وجود آمد و تصمیم گرفتیم، قطار شهری ملی را فراوری کنیم و هفته جاری اولین بخش قطار را رونمایی می کنیم.

29 اسفند 1399

هفته آینده کدام یارانه واریز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، اولین یارانه دی ماه در روز چهارشنبه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار 60 میلیون نفر واریز می گردد.

11 بهمن 1399

خبرنگاران حضور دانش آموزان در مدارس به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد

یزد- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، فرایند آموزش و حضور یا عدم حضور دانش آموزان در مدارس را تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان کرد.

11 دی 1399

وزیر علوم: ضرورت حمایت دولت از زنان در دانشگاه ها

خبرنگاران : وزیر علوم با تاکید بر اینکه باید حمایت های بیشتر و گسترده تری از فعالیت و حضور زنان در محیط های دانشگاهی و علمی صورت بگیرد، گفت: اگرچه اقداماتی در این زمینه از سوی دولت و همچنین وزارت علوم صورت گرفته، اما...

28 آذر 1399

آیا گران فروشی بلیت هواپیما متوقف می گردد؟

افزایش نرخ بلیت هواپیما در دو ماه گذشته اعتراض های بسیاری از جمله مردم، نمایندگان مجلس، فعالان گردشگری و حتی وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی را برانگیخت و دستورهایی برای توقف این گرانی داده شد. با این وجود رویه افزایش قیمت هواپیما بدون کنترل تا...

14 آذر 1399

خبرنگاران سیاستهای داخلی بایدن در صورت پیروزی در انتخابات به روایت رویترز

تهران-خبرنگاران- خبرگزاری رویترز طی گزارشی به تغییرات در سیاست های داخلی اشاره کرد که در صورت پیروزی جو بایدن نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، این کشور شاهدش خواهد بود.

13 آذر 1399

جهانگیری: بخش کشاورزی باید بدون اتکا به یارانه ها به بخشی اقتصادی تبدیل شود

تهران (پانا) - پنجمین جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید با موضوع چالش های تولید در بخش کشاورزی صبح امروز سه شنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار گشت.

8 آذر 1399

فردا درباره کنکور تصمیم گیری می شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصمیم گیری درباره برگزاری کنکور در نشست فردا با حضور مسوولان امر خبر داد.

11 مهر 1399

خبرنگاران سایه غول کرونا بر سر مهدهای کودک قزوین

قزوین - خبرنگاران - شیوع بیماری کرونا در استان قزوین باعث شد تا 110 مهدکودک با مسائل اجاره مسکن، تعطیلی و بیکاری کارمندان روبرو گردد و موانع بسیاری را پیش پای مادران و پدران شاغل قرار دهد.

26 شهریور 1399

عدم پاسخ هیأت رئیسه مجلس به نامه اعتراضی درباره تغییر مصوبات

حاجی دلیگانی گفت: به دنبال تغییر مصوبه کمیسیون تلفیق در بودجه از رئیس مجلس خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب برای این موضوع شدم که پس از پیگیری به جای اعلام نتیجه، نامه خودم را به من تحویل دادند.

3 مرداد 1399

هتل ها از چه زمانی آغاز به فعالیت می کنند؟

با شیوع گسترده ویروس کرونا یکی از نخستین مشاغلی که تعطیل شد، هتلها بودند و حالا با فرایند رو به کاهش آمار مبتلایان هتلها فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

18 تیر 1399

پدر و برادر دامادی به دلیل برپایی عروسی بازداشت شدند

پدر و برادر دامادی که برخلاف مصوبات ستاد ملی کرونا و همچنین شورای تامین شهرستان دلگان اقدام به برگزاری جشن عروسی نموده بودند ،دستگیر شدند.

12 خرداد 1399

پیام تسلیت لاریجانی به مناسبت درگذشت فرمانده مبارز جنگ تحمیلی

رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت یکی از فرماندهان مبارز جنگ تحمیلی پیام تسلیت صادر کرد.

2 خرداد 1399

پلمب 2 واحد گردشگری متخلف در قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از پلمب یک واحد اقامتی و یک سفره خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

11 اردیبهشت 1399

آخرین شرایط پرونده های پرسپولیس در فیفا، درخواست جزئیات یک رای

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال پس از آنالیز شکایت ماریو بودیمیر از باشگاه پرسپولیس رای خود را صادر کرد تا سرخ ها با مسئله ای جدی روبرو شوند. طبق حکم کمیته انضباطی فیفا، باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت 475 هزار یورو همراه با 5 درصد...

31 فروردین 1399

مجلس ترکیه اعزام نیروی نظامی به لیبی را تائید کرد

مهر نوشت: مجلس ترکیه انتها پس از یک نشست طولانی و پر بحث و تبادل نظر، درخواست رئیس جمهور این کشور برای اعزام نیروی نظامی به لیبی را تائید کرد.

5 اسفند 1398
تعداد: (23)