احداث بازار میوه و تره بار در هر محله تهران
به گزارش وبلاگ انجمن ما، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به اینکه شاهد استقبال روزافزون مردم از میادین میوه و تره بار هستیم، گفت: مدیریت و هماهنگی اثربخش سازمان مدیریت میادین، باعث رضایت مندی شهروندان از عملکرد میادین میوه و تره بار شده است.

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ انجمن ما، مجتبی یزدانی در سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی شهرداری تهران گفت: شرایط اقتصادی جامعه از دیگر دلایل افزایش اقبال عمومی نسبت به میادین میوه و تره بار است، چنانچه به عنوان نمونه، قیمت پرتقال که در میادین میوه و تره بار بین 3 تا 4 هزار تومان است، در فروشگاه های شمال شهر 10 تا 12 هزار تومان و در فروشگاه های جنوب شهر 5 تا 7 هزار تومان به فروش می رسد.
وی با اشاره به اینکه علاوه بر میوه و تره بار، در بحث گوشت قرمز، مرغ و آبزیان نیز از شرایط خوبی در میادین میوه و تره بار برخوردار هستیم، اظهار کرد: مردم با مراجعه به این مراکز، می توانند مایحتاج روزانه و هفتگی خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنند.
مهندس یزدانی با بیان اینکه در حال حاضر 246 میدان و بازار میوه و تره بار داریم و تا سرانجام سال 10 بازار جدید نیز احداث می شود، شرح داد: با اولویت محله هایی که فاقد بازار هستند، احداث 22 بازار برای سال آینده و 15 بازار برای سال 1400 را در دستور کار داریم.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ معاون شهردار تهران در سرانجام، کیفیت مطلوب، مکان یابی مناسب، دسترسی آسان و قیمت مناسب را از جمله دلایل و عوامل استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار بر شمرد و اظهار داشت: همه محله های تهران باید بازار میوه و تره بار داشته باشند و از این رو، احداث یک بازار میوه و تره بار در هر محله تهران را هدف گذاری کرده ایم.
منبع: خبرگزاری دانشجو