امیدوارم بتوانم به کشتی خدمت کنم، به مربیگری علاقه دارم

به گزارش وبلاگ انجمن ما، طالب نعمت پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی دنیا در خصوص حضورش در کلاس مربیگری ویژه قهرمانان گفت: با همت انستیتو کشتی، دیروز تعدادی از قهرمانان کشتی دور هم جمع شدند تا یک هم یک نشست فنی داشته و هم پیشنهاد و نقدها خود را ارائه دهند تا در نهایت فدراسیون از تجارب آنها برای پیشبرد کشتی استفاده کند.

امیدوارم بتوانم به کشتی خدمت کنم، به مربیگری علاقه دارم

وی در خصوص حضور قهرمانان در عرصه مربیگری توضیح داد: کشتی ورزشی است که اگر بخواهی در آن پیروز شوید به معنای واقعی باید عاشق آن باشی و اگر علاقه نباشد کار به سختی انجام می گردد.

وی ادامه داد: این قهرمانان سال های زیادی رنج و سختی را تحمل نموده اند تا به هدف خود که همان افتخارآفرینی برای مردم و کشور عزیز ایران است برسند و اگر همان عشق و علاقه دوران قهرمانی را در عرصه مربیگری داشته باشند، می توانند پیروز باشند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در خصوص حرکت فدراسیون و انستیتو کشتی در جذب قهرمانان کشتی به مربیگری گفت: با حضور در کلاس مربیگری متوجه شدم که انستیتو و فدراسیون خیلی علاقه مند هستند که ورزشکاران و قهرمانان در عرصه مربیگری حضور پیدا نموده و تجارب خود را به نسل آینده انتقال دهند و به نظرم این نگاه فدراسیون جای قدردانی دارد.

وی در خصوص کیفیت کلاس برگزار شده توضیح داد: مطالب عنوان شده خیلی خوب و آموزنده بود و امیدواریم که هم نقدها و پیشنهادات و چالش های فنی در این کلاس ها ادامه پیدا کند و قطعاً این دست موضوعات باعث رشد و پیشرفت کشتی خواهد شد.

این فرنگی کار لرستانی در انتها در خصوص برنامه های آینده خود اعلام کرد: به مربیگری علاقه دارم و هم اکنون کلاس های مربیگری را طی می کنیم تا در آینده بتوانیم مثمرثمر بوده و قهرمانان خوبی را تربیت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم بتوانم به کشتی خدمت کنم، به مربیگری علاقه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم بتوانم به کشتی خدمت کنم، به مربیگری علاقه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید