ایرانپوریان نامزد عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016

به گزارش وبلاگ انجمن ما، نام محمد ایرانپوریان، مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتور ایران در جمع چهار نامزد بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 دیده می گردد.

ایرانپوریان نامزد عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016

به گزارش وبلاگ انجمن ما، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ادامه نظرسنجی های خود برای انتخاب تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 با انتخاب کاربران، امروز (یکشنبه) نظرسنجی بهترین مدافعان تیم منتخب را منتشر کرد که علی همام و محمد ایرانپوریان، مدافعان پیشین ذوب آهن و تراکتور ایران هم در نظرسنجی بهترین مدافع راست قرار دارند.

AFC درباره همام نوشت: علی همام با 76 درصد پاس سالم، و 80 درصد تکل پیروز در چهار بازی از هفت دیداری که به میدان رفت، دروازه ذوب آهن بسته ماند. این در حالی است که بازیکن پیشین تیم ملی لبنان تنها مدافعی بود که دو پاس گل در این دوره از رقابت ها داد، پیش از اینکه العین، تیم اصفهانی را در مرحله یک هشتم نهایی کنار بزند.

در این گزارش درباره ایرانپوریان هم آمده است: 12 موقعیت ایجاد شده (رتبه اول میان مدافعان، 12 سانتر پیروز (رتبه نخست بین مدافعان) و 21 دریبل پیروز (بهترین عملکرد توسط یک مدافع). با عملکردی عالی در خط دفاعی و تهدیدی همیشگی و در حال پیشروی، ایرانپوریان در نخستین صعود تراکتورسازی به جمع 16 تیم خاتمهی نمایشی فوق العاده ارائه کرد. هرچند این تیم تبریزی با شکست مقابل النصر حذف شد، این مدافع راست مسابقات را با گلی تماشایی به خاتمه رساند.

احمد الیاسی از النصر عربستان، محمد ترسور از لخویای قطر، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 هستند.

در بخش مدافعان وسط و چپ، هیچ بازیکن ایرانی یا نماینده ای از تیم های کشورمان دیده نمی گردد.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ایرانپوریان نامزد عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانپوریان نامزد عنوان بهترین مدافع راست لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید