ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال به فیفا نامه می زند؟

به گزارش وبلاگ انجمن ما، در حالی که فیفا به زودی در خصوص زمان برگزاری جام جهانی فوتسال تصمیم می گیرد، فدراسیون فوتبال هنوز نظر خود را در این باره به گوش فدراسیون جهانی فوتبال نرسانده است.

ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال به فیفا نامه می زند؟

به گزارش وبلاگ انجمن ما، بر اساس برنامه ریزی قبلی قرار است مسابقات جام دنیای فوتسال اواسط شهریور 1399 در لیتوانی برگزار گردد اما بعید است حتی یک کشور حاضر به بازی در این تاریخ باشد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رقابت های ورزشی اولا که هنوز چهره تعداد زیادی از تیم های صعودکنده از جمله قاره آسیا معین نشده است و از سوی دیگر تیم ها نیز فرصت برای بازی تدارکاتی ندارند.

فیفا قرار است تا 11 اردیبهشت در این باره تصمیم گیری کند و احتمال تغییر در زمان بازی ها زیاد است اما تیم های قدرتمند فوتسال تمایل زیادی دارند تا این بازی ها یکسال به تعویق بیفتد تا فرصت کافی برای آماده سازی و برگزاری بازی محبت آمیز داشته باشند.

اخیرا سرمربی تیم ملی برزیل هم از نبود اتحاد بین فوتسالی ها گلایه نموده و تاکیدنموده که نباید منتظر بود تا فیفا تصمیم گیری کند و بعد تیم ها اعتراض نمایند. این حرف تا حدی منطقی است و با توجه به صندلی ویژه ایران در فوتسال دنیا و یدک کشیدن عنوان سومی قاره کهن، ایران نیز می تواند صاحب نظر باشد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال که این روزها منتظر نظر فیفا در خصوص شرایط از سرگفتن ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال است در نامه ای به فیفا خواهان روشن شدن شرایط جام دنیای فوتسال هم شده و از فدراسیون دنیای فوتبال بخواهد این بازی ها را به سال آینده موکول کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال به فیفا نامه می زند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران برای تعویق جام جهانی فوتسال به فیفا نامه می زند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید