تقصیر پرسپولیس است سپاهان بازی نکرد؟، یحیی بهتر از کالدرون است

به گزارش وبلاگ انجمن ما، مجتبی محرمی در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد بردهای متوالی پرسپولیس با یحیی گل محمدی در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: وقتی یک تیم می برد نشان دهنده درک درست تاکتیکی بازیکنان این تیم است. از زمانی که یحیی گل محمدی در راس کادر فنی است سیستم فنی این تیم کاملا تغییر نموده است.

تقصیر پرسپولیس است سپاهان بازی نکرد؟، یحیی بهتر از کالدرون است

پیشکسوت پرسپولیس اضافه نمود: پرسپولیس نسبت به دوران حضور گابریل کالدرون بهتر و روان تر بازی می نماید، تیمی که هدفمند بازی می نماید به بلوغ تاکتیکی رسیده است.

وی درباره اتهامات رقیبان پرسپولیس در خصوص اتفاقاتی که در بازی های شان رخ می دهد اضافه نمود: من از این آقایان یک سوال واضح دارم، وقتی شما نمی توانید پارس جنوبی جم را ببرید به پرسپولیس مربوط است یا وقتی سپاهان وارد زمین نمی گردد تا مقابل پرسپولیس بازی کند انگشت اتهام آقایان به کدام سمت است؟

محرمی تاکید نمود: اگر پرسپولیس می برد مقصر نیست. بلکه حریفانش نمی خواهند ایرادات فنی خود را اصلاح نمایند.

وی در خصوص عملکرد نه چندان مناسب پرسپولیس در دو بازی ابتدایی خود در گروه C لیگ قهرمانان 2020 آسیا اضافه نمود: چهار بازی لیگ قهرمانان باقی مانده و فکر می کنم پرسپولیس می تواند به راحتی از گروه خود صعود کند.

محرمی در سرانجام با انتقاد از ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال با وجود شیوع کرونا گفت: مگر می گردد طرفداران وارد استادیوم نشوند اما بازیکنان بازی نمایند و ویروس نگیرند و منطق حکم می نماید رقابت های لیگ برتر در چند ماه آینده به تعویق بیفتد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تقصیر پرسپولیس است سپاهان بازی نکرد؟، یحیی بهتر از کالدرون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقصیر پرسپولیس است سپاهان بازی نکرد؟، یحیی بهتر از کالدرون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید