ایران چند نماینده در المپیک زمستانی دارد؟

به گزارش وبلاگ انجمن ما، - اعزام سه ملی پوش رشته اسکی به بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن در حالی است که سایت رسمی بازی ها آمار متفاوتی از تعداد ورزشکاران کشورمان ارائه کرده است.

ایران چند نماینده در المپیک زمستانی دارد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ انجمن ما، بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک زمستانی 2022 از پانزدهم بهمن ماه در شهر پکن به صورت رسمی آغاز شد و تا اول اسفندماه ادامه دارد. سه هزار ورزشکار از 91 کشور جهان در این دوره از بازی ها حضور دارند. از ایران نیز عاطفه احمدی، دانیال ساوه شمشکی و حسین ساوه شمشکی به عنوان نمایندگان ایران به این بازی ها اعزام شده اند.

عاطفه احمدی و حسین ساوه شمشکی در رشته اسکی آلپاین و دانیال ساوه شمشکی در رشته اسکی صحرانوردی به مصاف حریفان خود می فرایند. اعزام دانیال ساوه شمشکی در حالی است که سیدستار صید در روزهای منتهی به اعزام به خاطر ویروس کرونا از لیست کاروان اعزامی ایران خط خورد و دانیال جایگزین وی شد.

جایگزین شدن ساوه شمشکی با سیدستار صید در حالی بود که هنوز اطلاعات این ملی پوش اسکی صحرانوردی در سایت رسمی بازی ها ثبت نشده و این سایت در معرفی کامل کاروان ایران تنها به حضور یک نماینده زن و یک مرد در رشته اسکی آلپاین اشاره کرده است.

در خصوص درج نشدن نام نماینده کشورمان 2 پیش فرض مطرح است. نخست اینکه مسوولان سایت کمیته بین المللی المپیک که نتایج و اخبار رسمی بازی ها را پوشش می دهند اطلاعات مربوط به کاروان ایران را به روز نکرده اند و در روزهای آینده ممکن است نام دانیال ساوه شمشکی به اعضای کاروان اضافه شود. پیش فرض دوم این است که با توجه به اضافه شدن دانیال ساوه شمشکی در روز آخر به کاروان ایران، مجوز حضور او در این دوره از بازی ها صادر نشده است.

این پیش فرض ها در حالی است که بنا به اخبار منتشره دانیال ساوه شمشکی روز 11 فوریه (22 بهمن) در 15 کیلومتر کلاسیک به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ایران چند نماینده در المپیک زمستانی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران چند نماینده در المپیک زمستانی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید