دانشگاه آزاد مشهد دارای 30 هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است

به گزارش وبلاگ انجمن ما، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دارای 30هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است که از بین این اساتید 10 نفر از آن ها دانشمندان تراز جهانی هستند.

دانشگاه آزاد مشهد دارای 30 هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است

محسن مرادی، در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی نو دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که ظهر امروز، 9 آذر در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار گردید، با اشاره به حضور مجدد دانشجویان پس از مدت ها در فضای دانشگاه اظهار کرد: نمی توانم راضیی خود را از حضور دانشجویان در فضای دانشگاه پنهان کنم و از این بابت بسیار شادمان و راضی هستم که فضای دانشگاه مجددا معطر به حضور دانشجویان شد. مدت هاست که کلاس های آموزشی دانشگاه در فضای مجازی، از پشت لپ تاپ و موبایل برگزار می شد و دل هایمان برای حضور دانشجویان در فضای دانشگاه به شدت تنگ شده بود و از این پس که دانشجویان را به صورت حضوری در کلاس ها ببینیم، قدر دانشجویان را بیشتر می دانیم. با تمام مصائبی که کرونا داشت، برای ما معلمان نیز یک بدی مضاعف داشت و آن این بود که قدر نعمت را ندانستیم و نعمت ها از ما دریغ شد.

وی با اشاره به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای دانشجویان ورودی نو اضافه کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نزدیک به 30 هزار دانشجو وجود دارد و اگر بخواهیم با دانشگاه های دیگر مقایسه کنیم، باید گفت که تعداد دانشجویان ما نزدیک به 2 برابر دانشگاه فردوسی مشهد می گردد و تعداد اساتید ما در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز نزدیک به 600 نفر است. سطح سواد و اعتبار اساتید ما در کل کشور زبانزد است و به لحاظ اعتبار علمی و شهرتی که در فضای دانشگاه ها وجود دارد، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یک دانشگاه جامع نوع الف است. در مجموعه اساتید ما نزدیک به 10 نفر دانشمند تراز جهانی حضور دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد توضیح داد: امروز به واسطه رتبه بندی دانشگاه در سطح الف دانشگاه های کشور قرار گرفته است و به لحاظ ظرفیت علمی، مجهزترین و بیشترین امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در کشور را دارا هستیم و امیدوارم حضور دانشجویان در این دانشگاه موجب رشد و بالندگی گردد. درباره قدمت دانشگاه نیز باید بگویم که دانشگاه ما یکی از سه دانشگاهی است که در سال های اولیه تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی در کشور شکل گرفته است.

مرادی با بیان اینکه دانشجویان باید در مدت دانشجویی مهارت های مختلف از جمله زبان انگلیسی و کامپیوتر را به صورت کامل فرا بگیرند اعلام نمود: تا چشم برهم زنید دوره چهارساله کارشناسی گذشته است. بنده سال 72 وارد دانشگاه شدم و اکنون که 30 سال گذشته است، گاهی فکر می کنم که سه سال هم نگذشته است؛ لذا از فرصت های به وجود آمده به برترین شکل بهره ببرید و سعی کنید مهارت های خود را افزایش دهید چراکه این فرصت دیگر به وجود نمی آید. تمام مسئولان دانشگاه نیز کوشش خواهند کرد امکاناتی که برای رشد دانشجویان ضروری است را فراهم نمایند و امیدواریم که این سرآغاز برگی نو در سرنوشت تمام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه آزاد مشهد دارای 30 هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد مشهد دارای 30 هزار دانشجو و 600 استاد برجسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید