در کمترین زمان، محتوای دلخواهتان را پیدا کنید!

به گزارش وبلاگ انجمن ما، از وب سایت Buzzsumo چقدر می دانید؟

کسب و کار های کوچک و بزرگ در سال های نو تمرکز زیادی بر بحث بازاریابی محتوایی دارند تا بتوانند با ارائه مطالب مفید و غنی بسیار، کاربران و کسانی که به کسب و کار آن ها علاقه دارند را به خود جذب نمایند. اما سوال اصلی اینجا است که چه نوع مطالبی می تواند چنین بازخورد خوبی داشته باشد. با معرفی وب سایت و آشنایی با یکی از برترین ابزار های بازاریابی محتوا همراه خبرنگاران باشید.

در کمترین زمان، محتوای دلخواهتان را پیدا کنید!

معمولا شبکه های اجتماعی نشان دهنده موضوعات داغ روز یا هفته هستند و بسیاری از کاربران سعی می نمایند تا برترین مقالات و مفید ترین محتوا یی که در وب سایت های مختلف پیدا می نمایند را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارند.

وب سایت Buzzsumo یک ابزار آنلاین قدرتمند برای دانستن موضوعات مفید و در حال جستجو شدن است. این وب سایت در واقع محتوای مفید و ضروری درون شبکه های اجتماعی مختلف را نشان می دهد و برای پیدا کردن موضوعات مختلف به جای جستجو در چند شبکه اجتماعی به شما یاری می نماید تا در مدت زمان کوتاه تری محتوای مناسب و قابل پوشش را پیدا کنید.

موضوعاتی که قصد دارید در خصوص تعداد بازدیدها یا مقاله هایی که در سایت های اجتماعی در خصوصش بحث می گردد را در قسمت جستجوی وب سایت بنویسید تا علاوه بر اطلاعاتی که گفته شده، مقاله هایی که به وسیله نویسندگان تاثیر گذار نوشته شده را پیدا کنید و از آن ها در وب سایت خود بهره ببرید. حتی می توانید با معین یک هشدار دهنده کلمات، مطالبی که بروز می شوند را بدانید از کجا و به وسیله چه کسی نوشته شده است.

وب سایت Buzzsumo به برنامه های محتوایی شما یاری می نماید تا اطلاعات و مطالبی که برای کاربران شما مجذوب کننده و مفید است را در اختیار آن ها قرار دهید و نتیجه آن قطعا بازگشت خواننده و دریافت اطلاعات بیشتر از وب سایت شما است.

منبع: الی گشت

به "در کمترین زمان، محتوای دلخواهتان را پیدا کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کمترین زمان، محتوای دلخواهتان را پیدا کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید