بازاریابی و فروش

غذا خوردن در سفر

تنظیم نوع، میزان و زمان مصرف غذا در #سفر یکی از امور چالش برانگیزی است که تمام مسافران با آن روبرو می شوند. انتخاب غذای مناسب در سفر به سن و سال و شرایط افراد بستگی دارد.

24 اردیبهشت 1401

کسب درآمد در سفر ، تبدیل تجربه های سفر به پول

سفر همیشه برای خیلی از افراد جنبه سرگرمی دارد، اما در این میان افرادی نیز هستند که تلاش می نمایند تا در طول مسافرت خود کسب درآمدی نیز داشته باشند، تا هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایند هم تجربه جدیدی کسب نمایند.

14 اردیبهشت 1401

کشف مهم ترین زیرخاکی ها در سال 2021

خبرنگاران : در سال 2021 میلادی زیرخاکی های ارزشمندی پیدا شده که اطلاعات شگرفی را از زندگی پیشینیان در اختیار انسان های امروزی قرار می دهد.

1 اردیبهشت 1401

همراه با هاروکی موراکامی در ژاپن

هاروکی موراکامی، از نویسندگان به نام ژاپنی است. کتاب های او به 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده اند و از محبوبیت زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. با موراکامی همراه می شویم و در ژاپن گشتی می زنیم.

30 فروردین 1401

افشای مشخصات گوشی مقرون به صرفه قیمت گلکسی A03

به تازگی بعضی از مشخصات کلیدی، قیمت و زمان عرضه گوشی های مقرون به صرفه قیمت گلکسی A03 سامسونگ منتشر شده است.

25 فروردین 1401

با نقاشی های معروف دنیا آشنا شوید

نقاشی و هنرهای ترسیمی یکی از هنرهای هفت گانه در جهان است و امروزه آثار نقاشان مشهور در موزه ها و گالری های سراسر جهان به نمایش گذاشته شده اند.

22 فروردین 1401

شروع بلیت فروشی سینماهای مردمی چهلمین جشنواره فیلم فجر از چهارشنبه 6 بهمن

خبرگزاری خبرنگاران- بلیت فروشی سینماهای مردمی فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 6 بهمن شروع می گردد.

20 فروردین 1401

برای بهبود تمرکز خود چه کار کنیم؟

کارهای خود را بدون حواس پرتی انجام دهیدحواس پرتی به یکی از معضلات دنیای امروزی تبدیل شده است. با وجود امکانات و فعالیت های جدیدی که روز به روز به تعداد آنها افزوده می گردد، وقت و سرمایه بیشتری هدر می گردد. ممکن است با چرخیدن در شبکه های اجتماعی، حتی از...

14 اسفند 1400

در کمترین زمان، محتوای دلخواهتان را پیدا کنید!

از وب سایت Buzzsumo چقدر می دانید؟کسب و کار های کوچک و بزرگ در سال های نو تمرکز زیادی بر بحث بازاریابی محتوایی دارند تا بتوانند با ارائه مطالب مفید و غنی بسیار، کاربران و کسانی که به کسب و کار آن ها علاقه دارند را به خود جذب نمایند. اما سوال اصلی اینجا است که...

9 اسفند 1400

کنسول ایکس باکس وان دیگر فراوری نخواهد شد

دیگر زمان خداحافظی با کنسول ایکس باکس وان فرا رسیده است. مایکروسافت فراوری تمامی کنسول های ایکس باکس وان را متوقف کرد. مایکروسافت در ابتدا قصد داشت فراوری ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان اس را در آستانه عرضه دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و سری...

1 اسفند 1400

هزینه سفر به کیش دو برابر سفر ترکیه!

هر چقدر ارزش لیر و اقتصاد ترکیه این روز ها مورد بحث است، صنعت گردشگری آنجا رونق دارد. یک سر این گردشگری نیز ایرانیانی هستند که ترکیه روی جذب آن ها حساب باز نموده است. حالا ایرانیان با یک تور زمینی و حدود یک میلیون و 300 هزار تومان نیز می توانند چند روز در...

21 بهمن 1400

سقف خرید وام مسکن در ابتدای پاییز سال جاری دوبرابر شده است

تهران (پانا) - سقف خرید وام مسکن در ابتدای پاییز سال جاری دوبرابر شده و برای مجردین به 280 میلیون تومان رسید. 200 میلیون تومان جهت خرید خانه و 80 میلیون تومان نیز وام جعاله. این رقم برای متاهلین برابر با 480 میلیون تومان بوده که 400 میلیون تومان آن صرف خرید خانه...

13 بهمن 1400

بزرگترین پذیرش PNP انتاریو طی سال 2021 برگزار شد

استان انتاریوی کانادا جدیدترین پذیرش PNP را در تاریخ سیزدهم جولای 2021 برگزار کرده و طی آن از نیروی کار خارجی، دانشجویان بین المللی و دارندگان جاب آفر در منطقه ها روستایی انتاریو دعوت کرده است.

20 دی 1400

جدیدترین پذیرش PNP انتاریو با دعوت از 703 متقاضی برگزار شد

استان انتاریوی کانادا در تاریخ 26 آگوست برای 703 متقاضی اکسپرس انتری دارای سابقه کار در مشاغلی مشخص دعوتنامه صادر کرده است. متقاضیان اکسپرس انتری می بایست در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS امتیازی بین 466 تا 475 می داشتند. اگر با موفقیت از طرف استان انتاریو انتخاب...

8 دی 1400

مجوز پرواز کدام شرکت های هواپیمایی لغو شد؟

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، به علت عدم توجه به هشدارهای این سازمان به وسیله تعدادی از شرکت های هواپیمایی مبنی بر عدم رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی (60 درصدی ظرفیت هواپیما) در پروازهای داخلی و بعلاوه فروش بلیت بالاتر از سقف...

2 آذر 1400

نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، فروش فوق العاده بعضی محصولات شرکت ایران خودرو خاتمه یافت و امروز مراسم قرعه کشی محصولات آن با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید؛ هم اکنون نتایج این مرحله از ثبت نام اعلام شده است.

12 آبان 1400

21 خدمت به فناوران فرصت صادرات محصولات می دهد

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری برای توانمندسازی شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه صادرات خدمات گوناگونی را ارائه می دهد.

31 شهریور 1400

عظیم ترین شهاب سنگ مریخی در معرض دید عموم نهاده شد

عظیم ترین قطعه از مریخ که تا به امروز به زمین برخورد نموده است برای اولین بار در معرض دید عموم نهاده شد.

14 شهریور 1400

چرا بنزین سوپر از بعضی از صندلی های سوخت حذف شد؟

عضو هیات مدیره کانون صندلی داران سوخت کشور گفت: قیمت بالای بنزین سوپر نسبت به بنزین معمولی و سهمیه ای نبودن آن و استقبال نکردن مردم، اصلی ترین عامل عرضه نشدن این فرآورده است.

23 مرداد 1400

فناوری مزاحم اما لازم!

حفظ رقابت پذیری در بازار جهانی که مدام در حال تغییر است به توانایی یک سازمان برای سازگاری سریع به وسیله به کارگیری فناوری های جدید بستگی دارد.

18 تیر 1400
تعداد: (66)