اپلیکیشن هایی برای آموزش مهارت های جدید

به گزارش وبلاگ انجمن ما، برنامه های مهارت آموزی تلفن همراه همواره هواداران خودش را داشته است. مخاطبان از بسیاری از این برنامه ها استقبال نموده اند و مهارت های مهمی از آموزش زبان جدید تا آشپزی و ورزش را به یاری این برنامه ها یاد گرفته اند.

اپلیکیشن هایی برای آموزش مهارت های جدید

به گزارش وبلاگ انجمن ما از ایرنا، ممکن است همچنان دوران خانه نشینی را سپری کنید یا به کار خود برگشته باشید اما در هر صورت اگر زمان خالی زیادی دارید یا از شدت مشغله به هیچ کار دیگری نمی رسید، می توانید برای آموزش بسیاری از مهارت ها روی برنامه های تلفن همراه خود حساب کنید.

بسیاری از این برنامه ها در سال های اخیر از استقبال خوبی برخوردار شده اند و هر کدام در زمینه خاصی پیروز بوده اند.

بخش اول این گزارش به معرفی 8 برنامه از بین 17 برنامه برتر مهارت آموزی در تلفن همراه می پردازد. تمام این برنامه ها برای سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد.

1- Google Art&Culture

این روزها کسی موزه نمی رود چه رسد به اینکه برای دیدن این مکان ها به کشور دیگر سفر کند تا جاذبه های تاریخی و هنری را تماشا کند.

این برنامه با یاری عکس، فیلم و واقعیت مجازی تورهای به بیش از 2000 مرکز فرهنگی در سرتاسر دنیا را برای شما تدارک دیده است. این برنامه برای اندروید و IOS رایگان است.

2- Elevate: Brain Training

در روزهایی که بیشتر در خانه مانده ایم باید از توانایی های ذهنی خود استفاده بیشتری بکنیم تا کیفیت توانمندی ها ذهنی ما کم نگردد.

این برنامه با داشتن تمرین های ذهنی توانایی حافظه، ریاضی و... سایر مهارت های شما را به چالش می کشد.

می توانید از این برنامه به صورت رایگان بهره ببرید و یا با خرید اشتراک از امکانات بیشتری بهره ببرید.

3- Calm

در روزهایی که بیشتر در خانه می مانیم، این برنامه با موسیقی، گفتار و سایر تکنیک های مراقبه و آرامش می تواند مفید باشد.

این برنامه هم نسخه اندروید دارد و هم iOS و به صورت رایگان در دسترس است و می توان اشتراک خرید و از امکانات بیشتر نیز استفاده کرد.

4- Brilliant

مشکل در یادگیری علم و ریاضی مسئله ای رایج است. داشتن این مهارت ها این روزها از نان شب واجب تر است.

این برنامه انتخابی مناسب برای بالا بردن مهارت های علم و ریاضیاتی شما از پایه تا سطح پیشرفته است.

این برنامه هم نسخۀ اندروید دارد و هم IOS و به صورت رایگان در دسترس است و می توان اشتراک خرید و از امکانات بیشتر نیز استفاده کرد.

5- Daily Yoga

این روزها یوگا خیلی پرطرفدار شده است. یادگیری آن البته ارزان نیست اما شما می توانید به صورت خودآموز آن را یاد بگیرید. به یاری برنامه دیلی یوگا می توانید تمرین های یوگا را از سطح مبتدی تا پیشرفته انجام دهید.

این برنامه یک مربی هوشمند است که مرحله به مرحله شما را راهنمایی می نماید. دیلی یوگا از هر دو سیستم عامل اندروید و IOS پشتیبانی می نماید به صورت رایگان در دسترس است البته با خرید اشتراک می توانید از امکانات بیشتری بهره ببرید.

6- Khan Academy

آکادمی خان یک مؤسسه است که تبدیل به یک آکادمی دنیای شده است و مهارت هایی چندگانه را آموزش می دهد.

از ریاضی گرفته تا اقتصاد و هنر و علوم انسانی. این برنامه محتواهای چندرسانه ای دارد و اطلاعات عمومی و دانش شما را بالاتر می برد.

7- Skillshare

اگر اکادمی خان برای ریاضی و علوم است اسکیل شیر در جهتی دیگر حرکت می نماید و به سمت آموزش نقاشی، عکاسی، طراحی و سایر رشته های خلاق گرایش دارد. دوره هایی دربارۀ تجارت و بازاریابی نیز برگزار می نماید.

این برنامه هم نسخۀ اندروید دارد و هم IOS و به صورت رایگان در دسترس است و می توان اشتراک خرید و از امکانات بیشتر نیز استفاده کرد.

8- Coursera

اگر به دنبال یک برنامۀ چندرسانه ای برای آموزش علوم، طراحیف تجارت و ... هستید این برنامه را امتحان کنید.

این برنامه 3500 دورۀ آموزش رایگان دارد با محتواهایی متنوع، از سخنرانی و مربی ویدئویی گرفته تا سایر دوره های آنلاین. این برنامه هم نسخۀ رایگان دارد هم پولی. در نسخۀ پولی گواهی سرانجام دوره نیز به شما داده می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "اپلیکیشن هایی برای آموزش مهارت های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن هایی برای آموزش مهارت های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید