دستگیری پلیس قلابی در شهرک غرب

به گزارش وبلاگ انجمن ما، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از دستگیری پلیس قلابی در شهرک غرب و اعتراف وی به 20 فقره اخاذی اطلاع داد.

دستگیری پلیس قلابی در شهرک غرب

به گزارش خبرگزاری وبلاگ انجمن ما به نقل از پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: واحد های عملیاتی در مناطق غرب تهران فعال بودند که در ساعت 19 گشت انتظامی کلانتری 134 شهرک غرب به مرد موتور سواری که یک بی سیم در دست داشت مشکوک می شوند.

وی عنوان نمود: در گام نخست، ماموران کلانتری متوجه شدند متهم خودش را با لباس شخصی مامور کلانتری 134 شهرک غرب به شهروندان معرفی نموده و قصد دریافت رشوه را دارد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم توضیح داد: متهم در تحقیقات ابتدایی خودرا بیگناه می دانست، اما رفتار ها و پاسخ وی به سوال ماموران در مورد بی سیم تقلبی کافی بود تا او به تناقض گویی بپردازد و با ماموران درگیر گردد.

سرهنگ موقوفه ای در ادامه گفت: ماموران پلیس با استفاده از فنون رزمی متهم را زمین گیر و به کلانتری 134 شهرک غرب برای تحقیقات تکمیلی انتقال دادند.

وی اضافه کرد: پلیس قلابی در بازپرسی ها صراحتا به 20 فقره سرقت با جعل عنوان پلیس به ارزش 300 میلیون ریال با شگرد دریافت رشوه و اخاذی از شهروندان اعتراف نموده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم در سرانجام گفت: پرونده متهم پس از اعترافاتش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دستگیری پلیس قلابی در شهرک غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری پلیس قلابی در شهرک غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید