غفوری: تنها خواسته ما امکاناتی در حد یک تیم معمولی است، مشکل ما مدیر خاصی نیست

به گزارش وبلاگ انجمن ما، کاپیتان استقلال از شرایط و امکانات تیمش انتقاد کرد.

غفوری: تنها خواسته ما امکاناتی در حد یک تیم معمولی است، مشکل ما مدیر خاصی نیست

به گزارش وبلاگ انجمن ما، وریا غفوری، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر پدیده در جمع وبلاگ انجمن ما گفت: خدا را شکر که 3 امتیاز ارزشمند را کسب کردیم. امیدوارم در بازی های بعد هم برنده باشیم. متاسفانه برای من مسئله ای پیش آمد که نتوانستم بازی را ادامه دهد و امیدوارم در بازی های بعد به تیم کمک کنم.

او ادامه داد: اقای مجیدی درباره مسائلی صحبت کرده که در این چند سال وجود داشته است. امکانات تیم با دیگران قابل مقایسه نیست و ما یک سری امکانات معمولی برای یک تیم حرفه ای می خواهیم. در این چند سال، مشکل داشتیم و یک دور باطل است که در حال چرخش است و با تغییر فلان مدیر و فلان هیات مدیره نیست. ما می گوییم مشکل تیم را حل کنید، تا در شرایط برابر با تیم های دیگر بجنگیم. این که یک تیم مشکل داشته باشد و بقیه بدون مشکل باشند، درست نیست. ما نمی گوییم مشکل قراددادهای ما است بلکه نحوه پرداخت و سایر امکانات تیم ما است؛ تیم ما یک سالن بدنسازی ندارد.

غفوری اضافه نمود: وقتی همه چیز درست باشد، ما نباید درباره امکانات حرف بزنیم اما وقتی درست نیست، چه کسی باید حرف بزند. مردم در کوچه و خیابان از ما سوال می پرسند. مشکل ما شخص خاصی نیست. ما فقط می گوییم امکاناتی در حد یک تیم معمولی به ما بدهند. امکانات نمی دهند و بازدهی می خواهند. اطراف تیم تشنج و حاشیه است و در فرایند تیم تاثیر می گذارد. چرا باید به خاطر مسائل مدیریتی، حکم جلب مرادمند را بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "غفوری: تنها خواسته ما امکاناتی در حد یک تیم معمولی است، مشکل ما مدیر خاصی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: تنها خواسته ما امکاناتی در حد یک تیم معمولی است، مشکل ما مدیر خاصی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید