مجید حسینی در ترابزون اسپور می ماند

به گزارش وبلاگ انجمن ما، بر اساس ادعای یک نشریه ترکیه ای، مدافع ایرانی تیم فوتبال ترابزون اسپور به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

مجید حسینی در ترابزون اسپور می ماند

به گزارش وبلاگ انجمن ما، تیم فوتبال ترابزون اسپور روز یکشنبه در حالی در چارچوب هفته شانزدهم سوپرلیگ ترکیه به فزونی 2 بر یک در خانه کاراگومروک دست یافت که سید مجید حسینی، مدافع ایرانی این تیم برای نخستین بار در فصل جاری این رقابت ها در ترکیب اصلی آبی وعنابی ها حضور داشت و در طول 90 دقیقه هم عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

در هفته های اخیر شایعه شده بود که حسینی 24 ساله در پنجره نقل وانتقالات زمستانی از ترابزون اسپور جدا خواهد شد اما حالا نشریه ترکیه ای دامگا چاپ استانبول خبر می دهد که عبدالله آوجی، سرمربی ترابزون اسپور نمی خواهد مدافع ایرانی اش را از دست بدهد و با وجود اینکه حسینی مورد توجه چند باشگاه دیگر از جمله ارزروم اسپور قرار گرفته است، در نیم فصل دوم هم پیراهن این تیم ترکیه ای را به تن خواهد نمود.

به گزارش وبلاگ انجمن ما؛ حسینی در ملاقات با کاراگومروک، شصت ویکیمن بازی اش را برای ترابزون اسپور انجام داد، عددی که برای طرفداران این تیم خاص است و نشان دهنده کد پلاک خودرویی شهر ترابزون و البته اشاره به پیروزی عثمانی ها بر یونانی ها و فروپاشی سلطه آنها بر منطقه ترابزون در سال 1461 میلادی دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ انجمن ما بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجید حسینی در ترابزون اسپور می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید حسینی در ترابزون اسپور می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید