مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری منصوب شد

به گزارش وبلاگ انجمن ما، مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری از سوی معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منصوب شد.

مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری منصوب شد

بهگزارش میراثآریا در متن حکم محمد خیاطیان خطاب به علیرضا ارجمندی آمده است:

بنا به پیشنهاد معاون سرمایه گذاری و امور مجلس و نظر به تعهد و تجارب جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری منصوب می شوید.

برنامه ریزی در راستای تحقق اهداف اسناد توسعه کشور و وزارتخانه، تأمین و اختصاص اعتبارات موردنیاز به منظور فراهم آوردن بسترهای لازم درزمینهٔ ایجاد زیرساخت های گردشگری (مناطق نمونه گردشگری، محورها و قطب های گردشگری، ساماندهی سواحل، اردوگاه های اقامتی، مجتمع های خدمات گردشگری و روستاهای هدف گردشگری) و تعامل با دستگاه های اجرایی ذی ربط و... ازجمله وظایفی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب و بهره گیری از توان صاحب نظران و کارشناسان در راستای اهداف و مأموریت های وزارتخانه اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

منبع: میراث آریا

به "مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل دفتر مناطق نمونه و زیرساخت های گردشگری منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید