مقالات گردشگری

شرایط دریافت ویزای انگلیس 2022 ، هزینه ها

شرایط دریافت ویزای انگلیس یکی از سخت ترین و زمان برترین شرایط برای متقاضیان ایرانی است؛ اما داشتن اطلاعات دقیق و کافی می تواند این فرایند را کمی راحت تر کرده و احتمال مثبت بودن جواب ویزا را بیشتر کند. از مدارک مورد نیاز تا شرایط دریافت ویزای انگلیس، در...

27 اردیبهشت 1401

غذا خوردن در سفر

تنظیم نوع، میزان و زمان مصرف غذا در #سفر یکی از امور چالش برانگیزی است که تمام مسافران با آن روبرو می شوند. انتخاب غذای مناسب در سفر به سن و سال و شرایط افراد بستگی دارد.

24 اردیبهشت 1401

عید کجا بریم؟ بهترین مقاصد داخلی در نوروز 1401

سفر نوروزی برای مردم کشور ما حال و هوای خاصی دارد. گردشگران زیادی مقاصد سفر داخلی و خارجی در نوروز 1401 را از ما ه ها زودتر انتخاب کرده اند.

23 اردیبهشت 1401

فراوری نانوکف پوش های ضدحریق و مقاوم به سایش به وسیله دانش بنیان ها ، امنیت فرودگاه ها ارتقا می یابد

کف پوش های نانویی ایران ساخت، متناسب با کاربری های متنوع در بخش های مختلف فرودگاهی مثل آشیانه ها، ساختمان های تعمیر و نگهداری، پارکینگ خودروهای سبک و سنگین و غیره فراوری شد.

16 اردیبهشت 1401

خیابان گران ویای مادرید چه جذابیت هایی دارد؟

خیابان گران ویا (Gran Vía) در مادرید واقع شده است و به واسطه جاذبه های متعدد این منطقه می توان گفت که معروف ترین و توریستی ترین خیابان اسپانیا به شمار میرود.

15 اردیبهشت 1401

کسب درآمد در سفر ، تبدیل تجربه های سفر به پول

سفر همیشه برای خیلی از افراد جنبه سرگرمی دارد، اما در این میان افرادی نیز هستند که تلاش می نمایند تا در طول مسافرت خود کسب درآمدی نیز داشته باشند، تا هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایند هم تجربه جدیدی کسب نمایند.

14 اردیبهشت 1401

احمدوند: وداع این زخمدار بی قرار ،سخت خسارت بار و جانگزاست

به گزارش خبرنگاران ؛ امروز چهارشنبه (13 بهمن) یکی از متعهدترین و بی ادعاترین نویسندگان انقلابی جهانگیر خسروشاهی درگذشت و قافله ادبیات انقلاب را تنها گذاشت. به همین مناسبت یاسر احمدوند-معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی- پیامی بدین توضیح صادر کرده...

11 اردیبهشت 1401

بازگشت به فوتسال؟ فدراسیون فوتبال اول برادری اش را ثابت کند

به گزارش خبرنگاران، علی صانعی سرمربی سابق تیم فوتسال زیر 20 سال ایران درباره دریافت بخشی از مطالباتش از فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون 30 درصد از مطالبات ما را پرداخت کرد و منتظر هستیم مابقی را هم بپردازند. زمان زیادی از قرارداد ما گذشته است و همین حالا...

4 اردیبهشت 1401

کشف مهم ترین زیرخاکی ها در سال 2021

خبرنگاران : در سال 2021 میلادی زیرخاکی های ارزشمندی پیدا شده که اطلاعات شگرفی را از زندگی پیشینیان در اختیار انسان های امروزی قرار می دهد.

1 اردیبهشت 1401

همراه با هاروکی موراکامی در ژاپن

هاروکی موراکامی، از نویسندگان به نام ژاپنی است. کتاب های او به 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده اند و از محبوبیت زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. با موراکامی همراه می شویم و در ژاپن گشتی می زنیم.

30 فروردین 1401

معرفی فنلاند ، جاذبه های طبیعی این کشور زیبا

فنلاند زادگاه شادترین مردم دنیا، مساحتی برابر با 338.440 کیلومترمربع و جمعیتی نزدیک به 5/5 میلیون نفر دارد.

27 فروردین 1401

تخفیف 20 درصدی برای متقاضیان حوزه صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی از اعمال تخفیف 20 درصدی در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی برای هزینه فضای غرفه های حوزه صنایع دستی خبر داد.

26 فروردین 1401

با نقاشی های معروف دنیا آشنا شوید

نقاشی و هنرهای ترسیمی یکی از هنرهای هفت گانه در جهان است و امروزه آثار نقاشان مشهور در موزه ها و گالری های سراسر جهان به نمایش گذاشته شده اند.

22 فروردین 1401

همایش بین المللی باستانشناسی هلیل رود برگزار می شود

خبرنگاران: نخستین همایش بین المللی باستان شناسی و تاریخ حوزه فرهنگی هلیل رود 23 و 24 بهمن ماه برگزار می شود.

19 فروردین 1401

معرفی راحت ترین هواپیماهای جهان

راحت ترین هواپیماهای دنیابرای سفر به مقاصد مختلف، هر پرواز ممکن است که چندین ساعت طول بکشید اما این زمان به معنی آن نیست که موجب اذیت تان می گردد. پروازهای لوکس خوبی در سراسر دنیا وجود دارند که می توانند علاوه بر آن که شما خستگی را در آن احساس نمی کنید،...

18 فروردین 1401

برترین سواحل جنوب شرق آسیا با آژانس آویسا

کشور های جنوب شرق آسیا مانند تایلند برترین گزینه های سفر برای نوروز 99 است. با آژانس آویسا به راحتی برای سفر خود برنامه ریزی نموده و آماده سفر شوید.

12 اسفند 1400

تست غذا در رستوران geranium در کپنهاگ دانمارک

برترین تجربه شکم گردی در دانمارک برای داشتن برترین تجربیات سفر باید تعدادی از موارد، به برترین شکل در کنار هم قرار بگیرد، از تفریحات متنوع، هتل مناسب, آب وهوای خوب و البته غذای لذیذ آن هم در یک رستوران درجه یک.

11 اسفند 1400

خیابان کشی در عرصه میدان نقش دنیا متوقف می گردد

معاون شهرسازی وزارت راه در نامه ای به سرپرست راه و شهرسازی اصفهان، خواستار توقف خیابان کشی در محدوده تاریخی و حریم میدان نقش دنیا شد.

8 اسفند 1400

صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری در بین 10 صندوق برتر کشور

صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری در تاریخ 03/03/1390 با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را در 100 شعبه بانک گردشگری شروع و در حال حاضر با خالص ارزش دارایی معادل 123،595 میلیارد ریال رتبه هشتم را در بین 10 صندوق برتر با عایدی ثابت در کشور...

7 اسفند 1400

بزرگ ترین سدهای دنیا

غیر از ذخیره آب و ایجاد انرژی، سدها با زیبایی و اکوسیستمی که در اطرافشان ایجاد می کنند، تبدیل به منطقه ها گردشگری محبوبی برای شهر یا کشورشان می شوند.

6 اسفند 1400
تعداد: (133)