هیئت داوران جشنواره ادبی فصل همدلی معین شدند، 30 مهرماه، آخرین مهلت ارسال آثار

به گزارش وبلاگ انجمن ما، رئیس فرهنگسرای اندیشه 30 مهرماه را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی فصل همدلی خواند و گفت: محمدعلی بهمنی، عبدالجبارکاکایی و محمدمهدی سیار هیئت داوران بخش شعر این جشنواره را تشکیل می دهند.

هیئت داوران جشنواره ادبی فصل همدلی معین شدند، 30 مهرماه، آخرین مهلت ارسال آثار

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ انجمن ما، ناصرامین زاده، رئیس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی با موضوع محوری همدلی و مواسات، گفت: این جشنواره بعلاوه نگاهی به عناوین صلح و آرامش، فرشته های زمینی(یاریگران- مدافعان و ایثارگران سلامت)، پایداری و صبر، امید- خودباوری و شکوفایی، اخلاق، معنویت، نیایش و عظمت خالق در دو بخش شعر (کلاسیک، نو، ترانه) و داستان (داستان کوتاه، داستانک، خاطره، دلنوشته و وقایع نگاری تاریخی-ادبی دوران کرونا) دارد.

وی اسم کرد: مجتبی رحماندوست دبیر علمی جشنواره، سعید بیابانکی دبیر بخش شعر و قاسم علی فراست هم دبیری بخش داستان این جشنواره را برعهده دارند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 7 اضافه نمود: بعلاوه آقایان محمدعلی بهمنی، عبدالجبارکاکایی و محمدمهدی سیار هیئت داوران بخش شعر این جشنواره را تشکیل می دهند.

امین زاده اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از سراسر ایران تا 30 مهر، با قید مشخصات کامل، شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی، اندازه تحصیلات و رشته تحصیلی، آدرس محل سکونت به همراه کد پستی، شماره تماس و نشانی به پست الکترونیک [email protected] یا به نشانی تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید نیاکی(اندیشه) فرهنگسرای اندیشه ارسال نمایند.

رئیس فرهنگسرای اندیشه گفت: اختتامیه جشنواره ادبی فصل همدلی یازدهم آبان همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و شروع هفته وحدت برگزار و از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیس تجلیل می گردد.

لازم به ذکر است پیش از این هم آقایان محمدرضا بایرامی، مجید قیصری و شهریار عباسی به اسم هیئت داوران بخش داستان نویسی معرفی شده بودند.

4127/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "هیئت داوران جشنواره ادبی فصل همدلی معین شدند، 30 مهرماه، آخرین مهلت ارسال آثار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت داوران جشنواره ادبی فصل همدلی معین شدند، 30 مهرماه، آخرین مهلت ارسال آثار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید