افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونا هفته های آینده در استان

به گزارش وبلاگ انجمن ما، خبرگزاری خبرنگاران- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونا هفته های آینده در استان اطلاع داد .

افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونا هفته های آینده در استان

به گزارش خبرنگاروبلاگ انجمن مادفترمازندران درشهرستان بابل: دکتر جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: تعداد بستری های کرونایی و در پی آن تعداد فوتی های ناشی از این بیماری هفته های آینده در مازندران افزایش خواهد یافت .

وی ادامه داد:به دلایل مختلف از جمله رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی و سهل انگاری در تزریق دوز سوم واکسن کرونا شاهد پیک نو و موج ششم کرونا در کشور و مازندران هستیم .

این مسئول توضیح داد: از آنجاییکه تزریق واکسن به طور روتین در بچه ها انجام نشده است این سوش نو در این گروه سنی بیشتر از سایر افراد دیده می گردد .

وی اضافه کرد:افراد پرخطر همچنان در معرض ابتلا به کرونا هستند به خصوص آنهایی که پیروز به تزریق دوز سوم واکسن نشده اند .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت:افراد در بازه زمانی محدود معمولا مجددا مبتلا به کرونای اُمیکرون نمی شوند ولی محتمل است به ویروس های دیگری مانند آنفلوآنزا و یا سوش های دیگری از کرونا مانند دلتا که همچنان در گردش است ، مبتلا شوند .

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل توضیح داد:چنانچه شیوه نامه های بهداشتی رعایت گردد و مردم از تجمع حتی تجمعات خانوادگی خودداری و نسبت به تزریق دوز سوم واکسن اقدام نمایند امیدواریم با تعداد بستری و فوتی کمتری پیک ششم را پشت سر بگذاریم .

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونا هفته های آینده در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد بستری ها و فوتی های کرونا هفته های آینده در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید