برترین سواحل جنوب شرق آسیا با آژانس آویسا

به گزارش وبلاگ انجمن ما، کشور های جنوب شرق آسیا مانند تایلند برترین گزینه های سفر برای نوروز 99 است. با آژانس آویسا به راحتی برای سفر خود برنامه ریزی نموده و آماده سفر شوید.

برترین سواحل جنوب شرق آسیا با آژانس آویسا

جنوب شرق آسیا با آب وهوای استوایی همواره گرم ش، جنگل های پوشیده همواره سبزش و سواحل زمردین همواره پرطرفدارش شناخته می گردد اما هر کشوری در این منطقه، به صورت تاریخی تفاوت هایی با دیگری داشته و همین سبب ایجاد تفاوت در هرکدام شده است. در کنار این هر کشور می کوشد تا با ایجاد مزیتی در امکانات، خدمات و تبلیغات خود، مسافران بیشتری را به سمت خود راهنمایی کند. آژانس آویسا به عنوان برگزار نماینده تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا در اینجا تورهای نوروزی دو مقصد با سواحل باکیفیت را معرفی خواهد نمود، تا تصمیم گیری شما برای سفر ساده تر باشد.

تور تایلند نوروز 99؛ پر امکانات ترین سواحل جنوب شرق

تور تایلند نوروز 99 یکی از برترین انتخاب ها برای هر قشری خواهد بود. این کشور به گونه ای آماده خدمات دهی به گردشگر ها شده است که هر کس وارد آن گردد ناراضی خارج نخواهد شد، ولی آن چیزی که اهمیت دارد، انتخاب درست جهت گردشگری در این کشور است تا کاملاً با شرایط آن افراد منطبق باشد.

تورهای نوروزی تایلند به مقصد شهرهای بانکوک، پوکت، پاتایا و ساموئی برگزار می گردد اما آژانس آویسا به عنوان یکی از متخصصین تورهای تایلند، امکان برگزاری تورهای هر نقطه از تایلند مانند چیانگ مای، کرابی، فی فی و سایر شهرهای گردشگری تایلند را دارد. از میان 4 شهر اصلی مطرح شده، امکان برگزاری تور مستقل هرکدام یا تور ترکیبی وجود دارد. به شکل خلاصه باید گفت که بانکوک برای تماشا آثار تاریخی و فرهنگی و بعلاوه خرید از مال های بزرگ، مقصدی مناسب است، پس خانواده ها و افرادی که در پی تماشا معابد و آثار تاریخی هستند از حضور در این شهر لذت خواهند برد. پوکت مملو از سواحل زیبای چشم نواز با طبیعتی بی نظیر است و مسافران آن اکثراً اروپائیان و آمریکایی ها هستند و سواحل ش برای حضور خانواده ها بسیار عالی ست. پاتایا آب های شفافی دارد که زیبایی های آن را چند برابر می نمایند، سواحل آن پرجنب و جوش و شلوغ هستند و برای حضور جوانان محلی استثنایی هستند. ساموئی دارای سواحلی دنج و رویایی ست که یک مقصد لاکچری محسوب می گردد و قیمت ها در همه چیز تفاوت محسوسی با سایر جهتها دارد.

تور تایلند با دو پرواز ماهان و سلام ایر برنامه ریزی شده است. سلام ایر که یک ایرلاین عمانی ست با یک توقف کوتاه در مسقط مسافران را به پوکت می رساند و از آنجا هم بر می گرداند. ماهان اما در نوروز علاوه بر پروازهای همیشگی اش به بانکوک، پرواز اضافه ای به پوکت هم خواهد داشت و مسافران با راحتی ویژه ای به سفر تایلند خواهند رفت پس اگر تور ترکیبی بانکوک، پوکت یا تور پوکت خریداری می کنید، حتماً از پروازهای مستقیم ماهان به پوکت هم بهره ببرید و از این مسأله مطلع باشید.

تور تایلند نوروز یک فرصت ویژه برای سفر به این کشور است پس برای انتخاب صحیح، همین حالا با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و برترین جهتها با مناسب ترین ایرلاین ها را بخرید.

تور ویتنام نوروز 99؛ دنج ترین سواحل جنوب شرق

به همان مقدار که مسافران با تور تایلند آشنا هستند، مطلعی کمی از جهت ویتنام دارند، چراکه این جهت در دو سه سال اخیر به مسافران ایرانی عرضه شده و به واسطه قیمت بالاتری که نسبت به تورهای منطقه دارد، تعداد افراد کمتری به آن سفر نموده اند. در یک کلام می توان گفت که ویتنام کشور چشم مقدارای خیره نماینده و رویایی ست. طبیعت این کشور چنان بی نظیر است که نه در منطقه که در دنیا همتا ندارد. بعضی از این نقاط طبیعی، حتی در لیست میراث دنیای یونسکو نیز ثبت شده اند.

تور ویتنام به مقصد شهرهای هانوی، هالونگ بی، هو شی مین، دانانگ، فان تیت، موی نه و فو کاوک برگزار می گردد و آژانس آویسا به عنوان برگزارنماینده اصلی تورهای ویتنام، امکان ارائه هر شهری از جمله هوی ان، هیو، ساپا و دیگر نقاط گردشگری این کشور را خواهد داشت. اگر علاقه مند به تماشا آثار تاریخی و فرهنگی مانند معابد این کشور باشید، شهرهای هانوی و هو شی مین به کار شما می آیند اما هو شی مین بخش های مدرن با آسمان خراش های فراوانی دارد. اگر می خواهید در سواحلی دنج که فقط آرامش در جریان است ساکن شوید، دانانگ برترین گزینه است. اگر می خواهید یکی از زیباترین نقاط طبیعی دنیا را در 2 روز با کشتی کروز بگردید و لذت ببرید، هالونگ بی مناسب شما است. معمولاً تورهای ترکیبی ویتنام شامل تمامی این شهرها می گردد اما شما امکان انتخاب هم خواهید داشت تا هم مدت زمان تور خود را کاهش دهید و هم هزینه آن را و در کنار این ها، خستگی جابه جایی بین شهرها را نیز نداشته باشید.

اگر در پی جهت خاص، دنج و متفاوت از کل منطقه ها جنوب شرق آسیا هستید، باید بگوئیم ویتنام برترین انتخاب برای شما خواهد بود. تفاوت مهم این کشور با تایلند، خانوادگی بودن آن است که این می تواند برای سفرهای نوروزی خانواده ها بسیار مثبت باشد. پس با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و برترین تور ویتنام نوروز 99 را انتخاب کنید.

منبع: کجارو / avisatravel.com

به "برترین سواحل جنوب شرق آسیا با آژانس آویسا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل جنوب شرق آسیا با آژانس آویسا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید