به تجربه محمودی احتیاج است، کار سختی در انتخابی المپیک داریم

به گزارش وبلاگ انجمن ما، ناصر شهنازی در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آسیب دیدگی امیر غفور و دعوت شهرام محمودی در آستانه رقابت های انتخابی المپیک به تیم ملی والیبال گفت: متاسفانه آسیب دیدگی امیر غفور در زمان حساسی عود پیدا کرد. غفور مهره تاثیرگذار تیم ملی است که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نیز داشت و می توانست یاری زیادی به تیم ملی در انتخابی المپیک کند. اما آسیب دیدگی جزیی از ورزش حرفه ای است.

به تجربه محمودی احتیاج است، کار سختی در انتخابی المپیک داریم

کارشناس والیبال ادامه داد: با توجه به شرایط خاص تیم ملی، حضور تیم های قدرتمند چین و استرالیا و احتیاج مبرمی که والیبال داشت مجبور به دعوت از بازیکن با تجربه ای مانند شهرام محمودی برای جایگزینی غفور شدند.

وی اضافه نمود: در برهه زمانی حساسی قرار داریم و سرمربی تیم ملی با توجه به شرایط احساس احتیاج کرد که بازیکن با تجربه ای را به تیم تزریق کند. محمودی در دور رفت رقابت های لیگ یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیمش بود.

شهنازی در پاسخ به این سوال که پس وقفه ایجاد شده در لیگ برتر چه سودی برای منافع ملی داشت در صورتیکه لژیونرها دچار آسیب دیدگی شدند و بازیکنانی مانند اسماعیل نژاد از اردو کنار گذاشته می شوند؟ گفت: بارها و بارها درباره وقفه رقابت های لیگ صحبت نموده ایم اما تصمیمی بود که گرفته شد و باید عملی می شد باشگاه ها کار سختی در 50 روز تعطیلی برای آماده سازی بازیکنان دارند. به خاطر منافع تیم ملی باید از این تصمیم تبعیت کرد.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: امیدوارم شهرام محمودی در این شرایط حساس به تیم ملی یاری کند او بازیکن خوبی است. شاید جوانانی مانند اسماعیل نژاد شرایط خوبی داشته باشند اما در این مرحله احتیاج به تجربه بازیکنی مانند شهرام محمودی است.

شهنازی در خاتمه گفت: آرزوی صعود تیم ملی به المپیک 2020 را دارم و امیدوارم با شرایط پیش آمده تیم ملی بهترین عملکرد را داشته باشد. استرالیا در آلمان اردو زده است و تیم چین نیز از ابتدا مسابقات لیگ را تعطیل کرد. شرایط سختی در انتخابی المپیک داریم. تیم ایران روی کاغذ شانس اول کسب سهمیه است اما حریفان آسیایی برنامه ریزی و بازی های تدارکاتی خوبی دارند. امیدوارم تیم ملی با مدیریت و برنامه ریزی بتواند به المپیک صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به تجربه محمودی احتیاج است، کار سختی در انتخابی المپیک داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تجربه محمودی احتیاج است، کار سختی در انتخابی المپیک داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید