توسعه گردشگری ملکشاهی نیازمند سرمایه گذاری است

به گزارش وبلاگ انجمن ما، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، توسعه گردشگری ملکشاهی نیازمند سرمایه گذاری است.

توسعه گردشگری ملکشاهی نیازمند سرمایه گذاری است

عبدالمالک شنبه زاده به همراه معاونان اداره کل و مسئولان شهرستان ملکشاهی از جاذبه های جهانگردی، آثار تاریخی، تأسیسات و مجتمع های جهانگردی این شهرستان بازدید و از نزدیک مسائل و مسائل آنان را مورد آنالیز قرار داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی ایلام ضمن بازدید از آثار تاریخی شهرستان ملکشاهی گفت: ملکشاهی یکی از شهرستان های تاریخی استان است که با جاذبه های جهانگردی نظیر آتشکده کوشک قینفر، آبشار اما، سد چم گردلان، تالاب سیاب درویش، غار تایه گه، سنگ نوشته آشور بانی پال، غار آقامیر، غار گل گل، منطقه تفریحی کرین دشت، اماکن مذهبی و… ظرفیت جذب جهانگرد را دارد.

شنبه زاده در جریان بازدید از مجتمع ها و تأسیسات جهانگردی شهرستان ملکشاهی بر حمایت ویژه دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه جهانگردی استان تاکید نمود و گفت: برای توسعه صنعت جهانگردی، باید تا حد امکان از سرمایه گذار خصوصی حمایت گردد، پیگیری خواسته ها و نیازهای این سرمایه گذاران را نیز در دستور کار قرار داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی ایلام اعلام کرد: این شهرستان با وجود منطقه ها بکر جهانگردی و برخورداری از طبیعت چشم نواز در فصل های مختلف سال، ظرفیت بالقوه برای توسعه جهانگردی دارد که باید آنها را بالفعل کرد.

او ادامه داد: با فعال کردن صنعت جهانگردی در ملکشاهی، علاوه بر درآمدزایی برای این شهرستان، میتوان تاریخ و فرهنگ این منطقه را نیز به مردم معرفی کرد.

شنبه زاده اظهار داشت: باید کوشش کنیم تا بتوانیم به نحو مطلوب اماکن دیدنی و جاذبه های توریستی این شهرستان را به مردم معرفی کنیم.

منبع: همگردی

به "توسعه گردشگری ملکشاهی نیازمند سرمایه گذاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه گردشگری ملکشاهی نیازمند سرمایه گذاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید