تکلیف جابجایی استقلال معین شد ، جذب فوری 2 بازیکن از سوی مجیدی

به گزارش وبلاگ انجمن ما، اتفاقاتی که طی چند روز اخیر پیرامون 2 بازیکن این تیم افتاده باعث شده تا جابجایی استقلال احتمالا به سمت و سوی دیگری برود.

تکلیف جابجایی استقلال معین شد ، جذب فوری 2 بازیکن از سوی مجیدی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ انجمن ما، اگر همین گفته محمود زاده را ملاک قرار دهیم 2 بازیکن استقلال حدودا یک ماه و نیم دیگر در جمع آبی ها حضور دارند و بعد از آن باید راهی خدمت سربازی شوند.

در حالی که کم کم به سرانجام نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر نزدیک می شویم از حالا برآورد هایی در مورد جابجایی تیم ها مطرح شده است. در مورد استقلال هم از مدت ها قبل گفته می شد که فرهاد مجیدی در پی جذب یک هافبک طراح برای تیمش است و البته در صورت احتیاج یک مهاجم خارجی هم این تیم جذب خواهد نمود.

اما اتفاقاتی که طی چند روز اخیر پیرامون 2 بازیکن این تیم افتاده باعث شده تا جابجایی استقلال احتمالا به سمت و سوی دیگری برود. بعد از اینکه عنوان شد سیاوش یزدانی و مرادمند مشمول خدمت سربازی هستند این شایعه قوت گرفت که حضور این بازیکنان در ترکیب استقلال غیرقانونی بوده است.

اما دیشب محمودزاده رییس کمیته جابجایی لیگ برتر در این خصوص گفت: ملاک ما در مورد مجوزهای بازیکنان، حوزه نظام وظیفه و پلیس 10+ است. مرادمند و یزدانی تا تاریخ 1400/12/01 از نظام وظیفه مجوز دارند، مگر این که این مجوز بر اساس معافیت شان تمدید گردد. کارت بازی آن ها تا این تاریخ اعتبار دارد.

همین موضوع از حالا فرهاد مجیدی را به تکاپو انداخته تا برای این 2 بازیکن جانشین مشخص کند. نکته ای که فهرست خرید مجیدی در جابجایی نیم فصل را دچار تغییرات اساسی خواهد نمود. چرا که با جدایی یزدانی و مرادمند از استقلال این تیم تنها عارف آقاسی و دانشگر را به عنوان مدافع در اختیار دارد و سرمربی آبی ها باید به تیمش در این پست بازیکن اضافه کند.

حالا باید منتظر ماند و دید استقلالی ها می توانند راهکاری برای ادامه حضور این 2 بازیکن مشمول خود پیدا نمایند یا نه . در صورتی که این اتفاق نیفتد فرهاد مجیدی در جابجایی نیم فصل 2 مدافع جذب خواهد نمود. 2 مدافعی که احتمالا یکی از آنها می تواند خارجی باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تکلیف جابجایی استقلال معین شد ، جذب فوری 2 بازیکن از سوی مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف جابجایی استقلال معین شد ، جذب فوری 2 بازیکن از سوی مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید