سری بازی های بتلفیلد به خالق تایتان فال سپرده شد؛ آیا بازی درست می گردد؟

به گزارش وبلاگ انجمن ما، الکترونیک آرتز امروز بیان کرد که یکی از مؤسسان شرکت ریسپاون به نام وینس زمپلا (Vince Zampella) رهبری بازی های بتلفیلد را بر عهده خواهد گرفت. طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده بعلاوه یک بخش داستانی در حال ساخت است. حال امکان دارد بخشی برای 2042 بوده و یا یک بتلفیلد کاملا نو باشد. همینطور اینکه اعلام شد بخش نو بتلفیلد به وسیله استودیو Ripple Effect ساخته خواهد شد. این استودیو بخش پرتال بتلفیلد 2042 را هم ساخته است.

سری بازی های بتلفیلد به خالق تایتان فال سپرده شد؛ آیا بازی درست می گردد؟

در کنار این خبر استودیو تازه الکترونیک آرتز در شهر سیاتل هم به وسیله مارکوس لتو (Marcus Lehto) مدیریت خواهد شد. بعلاوه مدیر ارشد شرکت دایس هم از آن جدا شده و به جای آن ربکا کوتاز (Rebecka Coutaz) خواهد آمد.

در خبر منتشر شده به طور رسمی اعلام نشد که شرکت Ripple Effect و استودیو واقع در سیاتل یک بازی مجزا از بتلفیلد خواهند ساخت، یا یک بسته الحاقی برای بتلفیلد 2042. تنها نکته ای که در خبر گفته شد این بود که تمام محتوای فراوری شده در دنیای بتلفیلد خواهد بود.

Ripple Effect در ابتدا به عنوان شعبه لوس آنجلس شرکت دایس شناخته می شد. تنها یک مدت کوتاه قبل از عرضه بتلفیلد 2042 نام این استودیو تغییر کرد. به این معنا که باعث شد دیگر به عنوان یکی از شاخه های دایس شناخته نگردد. همین موضوع باعث خواهد شد که آزادی عمل این استودیو بسیار بالا باشد و هرچیزی را فراوری کند.

طبق اخبار تازه، لِتو در استودیوی سیاتل مسؤول توسعه داستان سرایی و طراحی کرکتر داخل سری بازی بتلفیلد است. این تغییرات را ما در آینده در بتلفیلد 2042 شاهد خواهیم بود. به گونه ای که در قالب یک محتوای اضافه برای این بازی عرضه خواهد شد. اینط ور که به نظر می رسد وظیفه استودیوی لتو با ایجاد داستان برای اپراتورهای بازی بتلفیلد 2042 آغاز خواهد شد. در آینده هم قرار است کاری بزرگ تر انجام دهند. برای مثال ساخت یک بازی کاملا جا با داستانی قوی و شخصیت پردازی بسیار خوب که می تواند برای معروفیت این استودیو هم بسیار خوب باشد.

اینکه بخواهیم بگوییم لتو تنها در بخش طراحی محتوای تازه برای بتلفیلد 2042 کار خواهد نمود کمی عجیب به نظر می رسد. به دلیل اینکه لتو دارای سابقه بسیار خوبی در دنیای بازی های ویدیویی است به همین دلیل احتمالش بسیار کم است که او را تنها محدود به داستان زمینه ای بکنند.

پس به همین دلیل اگر محتوایی به بتلفیلد 2042 گردد، از طرف استودیوی سوئدی، دایس، خواهد بود. تنها تغییر ایجاد شده رهبر تازه آن است. گابریلسون (Gabrielson) که قرار است از این شرکت جدا گردد، در توییتی گفته:

جایگزینی زمپلا به عنوان رهبر تیم بتلفیلد و جدایی گابریلسون هیچ ارتباطی با شرایط بازی در استیم نداشته است. زمپلا در حال حاضر مسؤولیت های زیادی مثل مدیریت تیم Apex Legends یا تیم Jedi: Fallen Order را بر عهده دارد که هر دو عناوین بسیار بزرگی هستند. جدایی گابریلسون هم یک تصمیم ناگهانی نبوده است. به دلیل اینکه جایگزین او به سرعت انتخاب شد.

مدیر کل تازه دایس به نام ربکا کوتاز قبلا مسؤول شعبه فرانسه یوبی سافت بوده است. او در ساخت بازی استیپ، دیویژن و تعدادی اساسینز کرید نقش مهمی داشته است. گابریلسون هم تا وقتی شرایط شرکت به حالت عادی بازگردد از شرکت جدا نخواهد شد.

بتلفیلد 2042 چندی پیش یک آپدیت بسیار بزرگ دریافت کرد تا مسائل بازی تا حدی رفع بشوند. همینطور اینکه آیتم های تازه به بخش پورتال هم اضافه شد.

مجموعه بتلفیلد یکی از مهم ترین بازی های سبک اول شخص شوتر هستند. عرضه بتلفیلد 2042 اصلا آغاز خوبی برای این بازی نداشت اما دایس تجربه ای مانند این را داشته است. بتلفیلد 4 هم در ابتدای عرضه مسائل زیادی داشت اما بعد از مدتی دایس این مسائل را حل نموده و بتلفیلد 4 به یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین تبدیل شد. به همین دلیل باید صبر کرد و دید که دایس در آینده چه خواهد نمود و با رهبری تازه راستا بتلفیلد چگونه خواهد بود.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری بازی های بتلفیلد به خالق تایتان فال سپرده شد؛ آیا بازی درست می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری بازی های بتلفیلد به خالق تایتان فال سپرده شد؛ آیا بازی درست می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید