سومین جایزه انتخاب کتاب سال خراسان شمالی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن ما به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین فرخنده با اعلام این خبر گفت: این رویداد فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ نشر در جامعه، معرفی آثار فاخر مکتوب نویسندگان و ناشران، ارتقای سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی در 2 بخش برگزار می گردد.

سومین جایزه انتخاب کتاب سال خراسان شمالی برگزار می گردد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: بخش موضوعی شامل آثار تالیف، ترجمه و تصحیح در موضوعات 10 گانه کلیات، فلسفه و روانشاسی، دین، علوم اجتماعی؛ علوم خاص، علوم کاربردی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا و کودک و نوجوان است و استان شناسی، زبان و ادبیات، گویش ها و خرده فرهنگ های استان بخش ویژه را شامل می گردد.

وی با بیان اینکه علاوه بر اینکه پدیدآورندگان باید اهل یا ساکن استان باشند، نویسندگان غیر بومی هم در صورتی می توانند در این رویداد شرکت نمایند که آثارشان در رابطه با استان شناسی باشد، توضیح داد: کتاب های ارسالی باید از ابتدای 95 تا سرانجام 99 منتشر شده باشد.

فرخنده یادآور شد: علاقه مندان تا 31 مرداد فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه سومین دوره انتخاب کتاب سال ارسال نمایند و آیین سرانجامی هم نیمه دوم آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "سومین جایزه انتخاب کتاب سال خراسان شمالی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین جایزه انتخاب کتاب سال خراسان شمالی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید