شلوغی خیابان ها تاسف بار است

به گزارش وبلاگ انجمن ما، خبرنگاران/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه ازدحام مردم در خیابان ها تاسف بار است، گفت: امروز، شهادت همکارمان و شلوغی خیابان های تبریز من و همکارانم را بسیار متاثر کرد.

شلوغی خیابان ها تاسف بار است

محمد حسین صومی در گفت وگوی خبری در ساعت 23، شنبه، شانزدهم فروردین ماه، اظهار کرد: متاسفانه دکتر هاشمی، رییس بیمارستان آذرشهر که از ابتدای شیوع کرونا در خط مقدم بود، امروز آسمانی شد و مراقبت هایمان در موردشان نتیجه نداد، از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبر مسئلت دارم.

وی با تاکید بر اینکه کاهش تعداد مبتلایان در یک روز به معنای کنترل ویروس و شرایط نیست، اظهار کرد: یک لحظه غفلت و شلوغی خیابان ها، شهادت تعداد بیشتری از همکاران حوزه سلامت را در پی داشته و قربانیان بیشتری خواهد گرفت.

وی با اشاره به اسامی محلاتی که بیشترین میزان شیوع ویروس کرونا را در تبریز دارند، اضافه نمود: حافظ، آبرسان و یاغچیان نیز به لیست محلات قبلی چون عباسی، مارالان و ولیعصر، اضافه شدند.

به گزارش وبلاگ انجمن ما، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: به جز شهرستان های تبریز، شبستر، مراغه، سراب، اهر، میانه، هشترود، ملکان و بناب، تعداد مبتلایان در شهرهای هریس، اسکو و عجب شیر نیز افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شلوغی خیابان ها تاسف بار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلوغی خیابان ها تاسف بار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید