عرضه Vampire Bloodlines 2 دوباره به عقب افتاد

به گزارش وبلاگ انجمن ما، شرکت Paradox Interactive اعلام نموده تصمیم دارد بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 را در سال 2021 عرضه کند. این بازی ابتدا قرار بود در سه ماه اول 2020 عرضه گردد اما با یک تأخیر، عرضه آن به زمانی نامشخص در سال 2020 موکول شد. حالا دوباره عرضه بازی به عقب افتاده و خبردار شده ایم بازی در سال 2020 آماده عرضه نخواهد بود.

عرضه Vampire Bloodlines 2 دوباره به عقب افتاد

سازنده های بازی همراه با اعلام این تأخیر بیانیه ای به توضیح زیر منتشر نموده اند:

قسمت اول بازی Bloodlines تجربه ای ناب از یک بازی نقش آفرینی در جهانی خون آشام هاست. جهانی بازی بر اساس مجموعه معروف World of Darkness ساخته شده است. این مجموعه یکی از محبوب ترین جهانهای بازی های نقش آفرینی رومیزی است. این جهان راجع به زندگی هیولاها، به مخصوص خون آشام ها در کنار انسان ها است و بازی Vampire Bloodlines هم یکی از بهترین ساخته ها با اقتباس از این جهان محسوب می گردد.

این بازی به دو چیز معروف است؛ داستان و دیالوگ های معرکه و مسائل جدی فنی. جهانی Bloodlines بسیار غنی است و انتخاب های بازی نماینده روی آن تأثیری بسیار می گذارد. با وجود داستان و جهانی معرکه، مسائل فنی بازی باعث شکست بازی شدند. سال ها بعد از عرضه بازی، هواداران بازی خود کوشش های بسیاری برای بهبود بازی از نظر فنی نموده اند. مسائل فنی تنها دلیل شکست بازی نبودند و سیستم مبارزات بازی هم شرایط بدی دارد؛ اما گیم پلی ضعیف بازی در مقابل داستان عالی آن قابل چشم پوشی است.

حالا که بعد از سال ها شاهد ساخت دنباله بازی به نام Bloodlines 2 هستیم، سازنده ها به ما قول جهانیی منعطف و برطرف مسائل قبلی را داده اند. ساختن دنباله ای شایسته برای بازی اول اصلا کار ساده ای نیست و انتظارات هواداران بازی از این دنباله بسیار بالاست.

طبق چیزی که در بیانیه خواندیم تغییر زمان عرضه بازی تنها تغییری که اتفاق افتاده نیست و توسعه دهنده ها قصد دارند تغییرات کلی در بازی ایجاد نمایند. خود توسعه دهنده ها هم از سطح کیفی بازی اول خبر دارند و می دانند باید بازی کیفیت بالایی داشته باشد. امیدواریم این تأخیر بتواند واقعا کیفیت بازی را بهبود دهد و دوباره شاهد یک بازی با ارزش مانند Bloodlines باشیم.

بازی Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 در سال 2021 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه Vampire Bloodlines 2 دوباره به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Vampire Bloodlines 2 دوباره به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید