قدمت سالگرد ازدواج

به گزارش وبلاگ انجمن ما، ازدواج یک مراسم کلیدی برای زوج ها است. زوج ها دوستان و خانواده خود را دعوت می نمایند تا در شادی خود شریک شوند.

قدمت سالگرد ازدواج

به گزارش وبلاگ انجمن ما، بنابر اعلام گیفت فلو، مراسم سالگرد ازدواج هم موقعیت فوق العاده ای است تا زوج ها عشقشان را جشن بگیرند. در بسیاری از فرهنگ ها سالگرد ازدواج جز مراسم های بسیار مهم شمرده می شود و معمولاً خیلی بااهمیت و شایسته جشن گرفته می شود. معمولاً زوج ها تمام کوشش خود را می نمایند تا هدیه ای شایسته برای همسر خود انتخاب نمایند و بتوانند به بهترین شکل علاقه خود را به همسرشان ابراز نمایند. این هدیه نماد عشق و خوشبختی است که در زندگی به هم هدیه می دهند.

موضوع اصلی اینجاست که پیدا کردن کادو سالگرد ازدواج در سال های اولیه ازدواج چندان سخت نیست اما هر چه جلوتر می رود این موضوع سخت تر و پیچیده تر می شود چون قطعاً دوست ندارید هدیه سالگرد ازدواج بی ارزش و یا تکراری به همسر خود بدهید.

قدمت هدیه دادن در مراسم سالگرد ازدواج به قرون وسطی برمی شود در امپراتوری روم مردها به همسران خود در 25 امین سال سالگرد ازدواج خود به همسرانشان گردن بند طلا یا نقره و در 50 امین سالگرد تاج طلایی هدیه می دادند.

این سنت دیرینه نه تنها از نمادهای سنتی مثل طلا و نقره استفاده می شود، بلکه از المان های مثل گل، رنگ ها و سنگ های قیمتی نیز جز جداناپذیری از این مراسم هستند.

بنا بر سنت های دیرینه که در قرون وسطی انجام می شد، در قرن مدرن مردم برای هرسال یک عنصر و رنگ و سنگ خاصی استفاده می نمایند.

سالگرد ازدواج از جنبه روانشناسی در داشتن ازدواجی پیروز از اهمیت به سزایی برخوردار است. اینکه زنان و مردان به نیکی از سالروز ازدواجشان یاد نمایند و مراسمی برای آن تدارک ببیند به کیفیت یک ساله و یا چندساله زندگی شان برمی شود. سالگرد ازدواج باعث پیوند عاطفی و روحی عمیقی بین زوجین می شود و در حافظه دقیق تر می ماند و ذوق و علاقه خاصی را به همراه خواهد داشت.

خرید هدیه خاص برای سالگرد ازدواج چیزی است که ماندگاری بیشتری دارد و سالیانی می تواند خاطرات سال های جوانی را برایشان زنده کند. در این مطلب قصد داریم هدایای ویژه گیفت فلو که می تواند مناسب زوجین باشد را معرفی کنیم:

1. حکاکی تصویر دو نفرتان بر روی کریستال

می توانید تصویری دو نفره از روز عروسی خود را جهت حکاکی روی کریستال به عنوان یک هدیه ویژه از طرف گیفت فلو سفارش دهید.

2. تصویرسازی روی کوسن

تصویرسازی یک نشان مفهومی که تداعی گر حس خوب میان زوجین است و به عنوان هدیه متفاوت از طرف گیفت فلو محسوب می شود.

3. پازل چوبی

تصویر رخ دونفره زوجین و چاپ روی پازل های 1000 تیکه چوبی گیفت فلو. به عنوان یک هدیه ماندگار از طرف استارتاپ گیفت فلو.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قدمت سالگرد ازدواج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدمت سالگرد ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید