موراتی: مورینیو بر سری A سلطه خواهد داشت، مانچینی مربی بااستعدادی است

به گزارش وبلاگ انجمن ما، رئیس پیشین باشگاه اینتر معتقد است که آقای خاص در فصل جاری با تیم رم بر سری A ایتالیا سلطه خواهد داشت.

موراتی: مورینیو بر سری A سلطه خواهد داشت، مانچینی مربی بااستعدادی است

به گزارش وبلاگ انجمن ما، ماسیمو موراتی در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی ایل مساجرو چاپ رم درباره بازگشت ژوزه مورینیو به سری A که سابقه فتح سه گانه ایتالیا و اروپا را با اینتر دارد، گفت: برای مورینیو شادمانم که به سری A بازگشت، این فرصتی فوق العاده برای او و طرفداران رم است. ژوزه مربی ای است که اعتماد به نفس بالایی به بازیکنانش می دهد و مطمئن هستم که همه صبح شادمان از خواب بیدار می شوند. مورینیو چنین تأثیری دارد و او گزینه مناسبی برای سرمربیگری رم است. مورینیو همواره می خواهد پیروز باشد، کاری که همواره نموده است. او حالا شادمان و پرانرژی است.

وی بعلاوه درباره شانس مورینیو با رم برای قهرمانی در سری A گفت: فکر نمی کنم مورینیو درباره قهرمانی صحبت کند چون می داند که چقدر اوضاع پیچیده است، اما هدفی غیرممکن نیست. مورینیو به قهرمان شدن رم باور دارد و می خواهد آن را انجام دهد. فکر نمی کنم ژوزه خودش را به کوشش برای کسب صندلی سوم یا چهارم محدود کند.

رئیس پیشین باشگاه اینتر بعلاوه در تمجید از سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا که در رقابت های یورو 2020 آتزوری را به قهرمانی رساند، اعلام نمود: مانچینی مربی خیلی خوبی است. به قهرمانی رساندن ایتالیا در یورو 2020 دستاورد بزرگی بود. او مرد بااستعدادی است. به اسم مربی او یاد گرفته که بر احساساتش مسلط گردد، او حالا این کار را همواره می نماید و درست حرف می زند.

موراتی بعلاوه درباره مقایسه رمِ تحت راهنمایی مورینیو و اینترِ تحت راهنمایی سیمونه اینزاگی تأکید کرد: من اینتر را دوست دارم، اما رم... ما در موردش نمی خواهیم صحبت کنیم. به اعتقاد من بازگشت مورینیو به سری A جالب ترین رویداد لیگ نو است. در سری A حالا مربیان خوب زیادی هستند که تقاوت را رقم خواهند زد. کدامیک بر لیگ سلطه خواهد داشت؟ مورینیو!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "موراتی: مورینیو بر سری A سلطه خواهد داشت، مانچینی مربی بااستعدادی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتی: مورینیو بر سری A سلطه خواهد داشت، مانچینی مربی بااستعدادی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید