هیچ تیمی به اندازه استقلال مشکل ندارد، خوب است به ما سنگ می زنند!

به گزارش وبلاگ انجمن ما، محمود فکری بعد از تساوی یک - یک استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هیچ تیمی به اندازه استقلال مشکل ندارد، خوب است به ما سنگ می زنند!

فکری در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد و کادر فنی تیمش می گردد، گفت: هر کاری کنیم یک عده از دوستان هستند که ایراد می گیرند. این خوب است. خوشحالم که ایراد می گیرند. سنگ هایی که به سمت ما پرتاب می گردد نشان می دهد تیم به سمت جلو و خوب حرکت می نماید. جا دارد از اعضای کادرم تشکر کنم. یکی از بهترین کادرهای ایران را داریم که با تمام وجود کوشش می نمایند.

وی اضافه نمود: یکسری استقلالی ها بازیچه یکسری از بدخواهان استقلال می شوند و آن را به ما منتقل می نمایند. برای تیم های دیگر انواع و اقسام اتفاقات می افتد ولی خبری بیرون نمی آید. از تیمی که به این خوبی بازی می نماید و خلق موقعیت دارد انتقاد می گردد. استقلالی ها اتحاد داشته باشند و بازیچه دست بدخواهان نشوند. تمام کوششمان را می کنیم و انرژی خود را می گذاریم تا صندلیمان را در جدول حفظ کنیم و یکی از امیدهای قهرمانی باشیم.

سرمربی استقلال درباره تغییراتی که در این تیم اجرا شده، به خبرنگاری که این سئوال را مطرح نموده بود، انتقاد کرد و یادآور شد: هفته قبل ما تغییری نداشتیم. سئوالات شما کارشناسی است یا هرکسی در خیابان هرچیزی می گوید را می پرسید؟

فکری گفت: سئوالتان باید کارشناسی باشد نه اینکه هرچه در خیابان مطرح می گردد بپرسید. بازی را که می بریم و وقتی دوست داریم حرف بزنیم، چیزی نمی پرسند. معلوم است همه چیز برنامه ریزی شده است.

سرمربی استقلال خطاب به خبرنگاری که این سئوال را مطرح نموده بود، گفت: گوشی شما آرم استقلال دارد و معلوم است استقلالی هستید ولی نباید بازیچه دست این و آن نشوید و هرچیزی که می گویند را به کادر فنی انتقال بدهید. قدر کادر فنی خود را بدانید.

فکری توضیح داد: شما حتی یک درصد از مشکلاتی که تیم ما دارد را نمی دانید. فقط شما از تلویزیون می بینید و فکر می کنید استقلال همواره باید برنده باشد در حالی که بهترین تیم های جهان هم همواره برنده نمی شوند. مشکلاتی که تیم ما دارد را هیچ تیمی ندارد حتی همین نفت مسجد سلیمان ولی داریم صبوری و همراهی می کنیم تا استقلال را به صندلی واقعی اش برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیچ تیمی به اندازه استقلال مشکل ندارد، خوب است به ما سنگ می زنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ تیمی به اندازه استقلال مشکل ندارد، خوب است به ما سنگ می زنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید