وزرای دفاع آمریکا و ترکیه تلفنی تبادل نظر کردند

به گزارش وبلاگ انجمن ما، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که خلوصی آکار و همتای آمریکایی خود پیش از برگزاری اجلاس ناتو به صورت تلفنی درباره مسائل امنیتی رایزنی نموده اند.

وزرای دفاع آمریکا و ترکیه تلفنی تبادل نظر کردند

به گزارش وبلاگ انجمن ما و به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه ای اعلام نمود که خلوصی آکار وزیر دفاع این کشور و لوید آستین همتای آمریکایی خود پیش از برگزاری اجلاس ناتو به طور تلفنی رایزنی نموده اند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع ترکیه در این خصوص آمده است: وزرای دفاع ترکیه و آمریکا در این مکالمه تلفنی به آنالیز و ارزیابی مسائل دوجانبه و منطقه ای در زمینه های دفاعی و امنیتی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، جان کربی سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای در این باره اعلام نمود که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در مکالمه تلفنی با همتای ترکیه ای خود پیرامون همکاری های دوجانبه و مسائل منطقه ای مصاحبه نموده است.

سخنگوی پنتاگون در این باره گفت: وزیر امور خارجه رابطه دفاعی طولانی مدت آمریکا و ترکیه را مورد تأیید قرار داد و اعلام نمود که مشتاقانه منتظر ملاقات وزیر دفاع ترکیه در اجلاس ناتو در 14 ژوئن در بروکسل است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزرای دفاع آمریکا و ترکیه تلفنی تبادل نظر کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای دفاع آمریکا و ترکیه تلفنی تبادل نظر کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید