چرا بنزین سوپر از بعضی از صندلی های سوخت حذف شد؟

به گزارش وبلاگ انجمن ما، عضو هیات مدیره کانون صندلی داران سوخت کشور گفت: قیمت بالای بنزین سوپر نسبت به بنزین معمولی و سهمیه ای نبودن آن و استقبال نکردن مردم، اصلی ترین عامل عرضه نشدن این فرآورده است.

چرا بنزین سوپر از بعضی از صندلی های سوخت حذف شد؟

وبلاگ انجمن ما - آقای ابراهیم الباجی در مورد کمبود بنزین سوپر در صندلی و حذف این فراورده از بعضی صندلی ها اضافه کرد: تا پیش از سهمیه بندی بنزین و شیوع کرونا، سهم بنزین سوپر از مصرف حدود 30 درصد بود که در یک سال گذشته، این عدد به حدود 4 درصد رسیده است.

به گفته الباجی با اشاره به اینکه عرضه نکردن بنزین سوپر خواست صندلی داران نیست و در عمل سکویی که بنزین سوپر ارائه می نماید زیان روزانه برای صندلی دار دارد گفت: حق العملی که صندلی دار بابت فروش بنزین سوپر دریافت می نماید برابر با حق العمل بنزین معمولی است.

درحالی که زیان فروش آن بیشتر است. در نتیجه جذابیت فروش آن هر روز کمتر می گردد. از طرفی صندلی های سوخت به علت نفروختن سریع این فرآورده و تبخیر بالاتر آن نسبت به بنزین معمولی دچار زیان و خسارت می شوند و حتی باید جریمه کسری ناشی از تبخیر بالا را هم بپردازند.

زیر ساخت هست، خریدار نیست؟

الباجی تاکید نمود: با این حال، صندلی داران زیرساخت و سکو هایی برای عرضه بنزین سوپر دارند و اگر سود منصفانه از بابت آن داشته باشند علاقمند به عرضه آن هستند.

عضو هیات مدیره کانون صندلی داران سوخت کشورهمچنین خواهان قرارگرفتن کارگران صندلی های سوخت در اولویت دریافت واکسن کرونا شد.

ابراهیم الباجی گفت: متاسفانه علیرغم درخواست ها و مکاتبات متعدد هیچ حمایتی از صندلی داران صورت نگرفته و هنوز کارگران صندلی ها جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار نگرفته اند.

پرسنل صندلی های سوخت واکسینه نشدند!

وی با اشاره به اینکه از همان روز های ابتدایی شیوع کرونا وزارت بهداشت صندلی های سوخت را جزو اماکن پرخطر ابتلا به ویروس کرونا اعلام نمود و به مراجعین صندلی های سوخت توصیه شد، هنگام مراجعه به صندلی های سوخت بنزین و CNG پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند، اضافه کرد: با وجود اینکه کارکنان صندلی ها در معرض ابتلا به کرونا هستند و تا به امروز تعداد زیادی از پرسنل صندلی ها به کرونا مبتلا شده اند خبری از قرارگرفتن این افراد در اولویت دریافت واکسن کرونا نیست.

الباجی گفت: اگرچه از وزارت بهداشت درخواست نموده ایم پرسنل صندلی های سوخت را در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دهد و وزارت بهداشت هم این افراد را در اولویت سوم قرارداده، اما تا به امروز هیچ اقدامی برای اجرایی شدن آن انجام نشده است.

عضو هیات مدیره کانون صندلی داران سوخت کشور اضافه کرد: متاسفانه علیرغم درخواست ها و مکاتبات متعدد هیچ حمایتی از صندلی داران صورت نگرفته و صندلی های بنزین و سی ان جی جزو مشاغل آسیب دیده از کرونا قرار نگرفته اند.

منبع: بیت ران

به "چرا بنزین سوپر از بعضی از صندلی های سوخت حذف شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا بنزین سوپر از بعضی از صندلی های سوخت حذف شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید