مد و زیبایی

خواص و فواید انگور برای سلامتی

هزاران سال است که میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا انگور می خورند و نسبت به ارزش غذایی آن مطلع هستند. باید بدانید که هر 100 گرم از این میوه حاوی 82 گرم آب، 0/10 گرم فیبر، 18 گرم کربوهیدرات، 60/5 گرم پروتئین، 0/40 گرم لیپید و 68 کیلوکالری است. علاوه بر این انگور حاوی...

22 آبان 1400

12 مورد از خواص انجیر سیاه برای سلامتی

در مورد خواص انجیر سیاه و تاثیر آن روی سلامت بدن چه می دانید؟ این میوه می تواند به درمان برخی از امراض از جمله زخم معده، فشار خون، سنگ کلیه و اضافه وزن کمک کند. در ادامه به بررسی خواص انجیر سیاه می پردازیم و البته در انتها مضرات مصرف بیش از حد آن را هم مرور...

11 مرداد 1400

خرید 40 مدل کیف دستی زنانه بسیار شیک و جذاب

کیف دستی زنانه یکی از اصلی ترین اجزای لباس بانوان به شمار می آید. همین امر موجب شده تا طراحی و فراوری کیف به یکی از صنعت های مهم در بازار مد و لباس تبدیل گردد و شرکت های عظیم و معروف در این حیطه سرمایه گذاری های کلانی را بر روی طراحی و فراوری کیف دستی های...

5 اسفند 1399

خواص کلاژن برای پوست و سلامتی چیست؟

کلاژن فراوان ترین پروتئین در بدن انسان است که در استخوان ها، عضلات، پوست و تاندون ها یافت می شود. این ماده است که اجزای بدن را به هم نزدیک می کند. کلاژن برای تأمین مقاومت و ساختار، داربست تشکیل می دهد. کلاژن درون زا کلاژن طبیعی است که توسط بدن تولید می شود....

9 آذر 1399

لباس و پوشش در سیره نبوی

لباس، برای پوشاندن بدن و حفظ آن از سرما و گرما و آلودگی و مایه آبرو و آراستگی انسان است . تبدیل آن از طریق تفاخر و تجمل و ارزش را در کیفیت جامه دانستن، نوعی انحراف از فلسفه وجودی لباس است .

27 آبان 1399

این 3 ماده غذایی را جایگزین شکر کنید

شکر علاوه بر داشتن کالری بالا، می تواند به سرعت باعث افزایش قند خون شده و در نتیجه فشار خود فرد را بالا ببرد. با این وجود، متخصصان تغذیه توصیه می نمایند افراد در مصرف هر ماده غذایی اعتدال و میانه روی را رعایت نمایند.

6 آبان 1399

خواب خوب، کلید موفقیت است، اما میزان خواب شما در مقایسه با بزرگانی مانند بیل گیتس، جف بزوس و وارن بافت، چگونه است؟!

خیلی بعید است که شما از شخص موفقی که تجارت موفقی را اداره می نماید، بعد از ارائه یک درخواست بشنوید که:

6 آبان 1399

سخنان بزرگان در خصوص تنهایی ؛ 33 جمله زیبا و متفاوت

تمام انسان ها کم و بیش احساس تنهایی را تجربه می نمایند. افراد مختلف بسته به نوع شخصیتشان می توانند از تنهایی لذت ببرند یا آن را اتفاقی غمناک بدانند. در این میان اندیشمندان و بزرگان اهل هنر و ادب نیز درباره تنهایی جملاتی بیان نموده اند که می توان از آن ها...

1 آبان 1399

فروش و اجرای مستقیم ترمووود فنلاندی و ایرانی

نوع خاصی از چوب که به دلیل فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، نسبت به چوبه ای دیگر دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ترمووود با وود مستر همراه باشید.

15 مهر 1399

خبرنگاران حذف واژه سفیدکننده از محصولات شرکت های آرایشی بین المللی

تهران - خبرنگاران - شرکت فرانسوی لورئال در پی تداوم اعتراض های جهانی ضدنژادپرستی باصدور بیانیه ای گفت که واژگانی چون سفیدکننده را از روی محصولات خود حذف می نماید.

6 شهریور 1399

جوان سازی پوست و از بین بردن جای جوش ها با میکرودرم

خراسان/ میکرودرم برای از بین بردن لکه های نور خورشید، چین و چروک خطوط ریز صورت و جای جوش، بدون درد و نقاهت به کار می رود.

9 مرداد 1399

رهاسازی پسماندهای کرونایی؛ دردی که در کف خیابان ها می ماند

رهاسازی ماسک ها و دستکش های آلوده در محیط پیرامون، حاشیه هایی دردناک در متن شرایط کرونایی کشور است که علاوه بر مخاطرات بهداشتی، بی مسئولیتی برخی از شهروندان در برابر جامعه را به همراه دارد.

5 اردیبهشت 1399

سمیرم اصفهان ، شهر آبشارها

کمی که از سمیرم دور می شویم، در حوالی شهر، چند روستای خوش آب و هوا را در جهت گردشگری مان خواهیم داشت. با آبشار ها و غار و چشمه که خوب است به آنها هم سر بزنیم تا زیبایی های طبیعی آطراف را هم در برابر چشمانمان ببینیم.

3 فروردین 1399

تئاتر مخاطب می خواهد نه مشتری

امیر دژاکام کارگردان نمایش پنجره ای رو به آسمان ضمن انتقاد از نگاه مالی صرف به هنر تئاتر و فراگیر شدن اجرای نمایش های لاکچری تأکید کرد بچه های تئاتر دارند قربانی این شرایط می گردد.

23 بهمن 1398

حمام سنتی چمبرلی تاش استانبول

حمام ترکیحمام ترکی به دلیل نوع طراحی باستانی امروزه به یکی از معروف ترین مراکز گردشگری ترکیه تبدیل شده است. حمام سنتی چمبرلی تاش را می توان یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری استانبول دانست که بسیاری از گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می نماید....

8 آذر 1398

ساماندهی اصناف مزاحم در زاهدان

فرشته بامری - خبرنگار: امروزه مشاغل مزاحم به یکی از دغدغه های اساسی شهروندان زاهدانی به ویژه صاحبان واحدهای مسکونی و تجاری تبدیل شده است.

14 آبان 1398