خبرنگاران ماکو رتبه نخست چالش به وقت ورزش را به خود اختصاص داد

به گزارش وبلاگ انجمن ما، ارومیه - خبرنگاران - سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو با اشاره به اینکه در ایام شیوع بیماری کووید 19 چالش به وقت ورزش در رشته ورزش های همگانی در کشور برگزار گردید، گفت: این شهرستان رتبه نخست این چالش را در سطح استان به خود اختصاص داد.

خبرنگاران ماکو رتبه نخست چالش به وقت ورزش را به خود اختصاص داد

ندا اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ انجمن ما گفت: در این چالش ارومیه و سلماس به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: همکاری خوب مردم در این چالش و اعضای هیات ورزش های همگانی ماکو و استان، باعث شد تا آذربایجان غربی پیروز به کسب مقام سوم کشوری در این چالش گردد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو با اشاره به اینکه فهرست آسیب دیدگان از کرونا برای واحدهای تابعه از جمله باشگاههای فعال بخش خصوصی و دولتی به صورت چندین مرحله به اداره کل تابعه ارسال شده، ادامه داد: متقاضیان استفاده از تسهیلات مربوط به این طرح می توانند با ثبت نام در سامانه وزارت ورزش و جوانان و سامانه کارای وزارت کار هم برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

وی یاد آوری کرد که تعدادی از پرونده های مربوط به طرح جهت دریافت تسهیلات از سوی این اداره تایید و در حال طی مراحل تخصیص وام هستند.

اسماعیلی بعلاوه به فعالیت هیات های همگانی، کوهنوردی، فوتبال، دوچرخه سواری، بدنسازی و پرورش اندام در دوران محدودیت های کرونایی در این شهرستان اشاره نمود و گفت: برپایی پویش های مختلف از جمله پویش در خانه بمانیم - پویش آماده باش 1 و 2 - چالش به وقت ورزش - چالش طناب زنی بچه ها - چالش زنجیره ایروبیک در خانه - صعودها و همایش های کوهپیمایی با رعایت مقررات بهداشتی و با شیوه نامه های تازه به مبارزه با تنبلی پرداخته و زمینه های توسعه ورزش سالم و مفید را در روز های سخت همه گیری این ویروس فراهم کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با وجود محدودیت های موجود فعالیت های عمرانی این اداره به همت و همکاری واحد امور فنی مهندس و عمرانی اداره کل و با همکاری دستگاههای شهرستانی ادامه دارد، اضافه کرد: در روز های گذشته میدان چمن مصنوعی با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

وی گفت: درحال حاضر پروژه سالن رزمی طبقاتی در مساحت 2 هزار مترمربع با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرستان ماکو با 36 هیات ورزش و 3600 ورزشکار بیمه شده در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ماکو رتبه نخست چالش به وقت ورزش را به خود اختصاص داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماکو رتبه نخست چالش به وقت ورزش را به خود اختصاص داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید